• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • ninni7805

nu har jag varit duktig!! jag har storstädat hela den stora ( ;) ) lägenheten!!! till och med det där äkliga skåpet under diskbänken..... *ger mig själv en klapp i ryggen* ;)

• yrvädret

ninni, så duktig du har varit!

Nu mår jag bättre tack, när jag får migrän är jag snabb med panodilen, så jag lyckades avvärja det värsta. Efter 4 huvudvärkstabletter kan man inte göra annat Som tur var förstod de andra på jobbet, det var flera som led av migrän själva. Dessutom kom jag bara 1,5 timme sent, så det var ok.

Tomas har varit på jobbintervju idag, så hoppas, hoppas! att han får det. Verkade vara ett riktigt bra jobb oxå!

Appropå såpbubblor, tyckte jag att bröllopsbubblorna är bra för att det är småflaskor. Leksaksbubblor finns ju oftast bara i stora burkar och det blir ju jobbigt att dela ut till alla gäster (och dyrare).

Jag kan fika på onsdag (efter kl 18.30) - men jag träffas hellre på fredagen.

• Princessdiamond

som sagt... den 26e funkar för mig...

*hålla tummen för att Tomas får jobbet*

• majbruttan

*duktig ninni*

Måste ta upp ett ämne som vi pratade om på en av våra fikastunder - DANS

Har kollat och hittar bara vals/bugg/foxtrott på en dansskola, nämnligen Lazars. Kostar 700 för 7 x 1.5 timmar och det finns kurser söndag(18.45-19.45), tisdag(20-21.30) och torsdag(20-21.30). Kursstart är 4, 6 eller 8 september. Jag och min m2b ska anmäla oss till tisdags-omgången. Någon som är sugen på att hänga på?? Vore ju såå himla skoj om vi kunde lära oss tillsammans

• yrvädret

Hm, skulle vilja se mig få upp gubben på en pardans... ehh, han dansar aldrig nykter, om man säger så

• Lindha

Majbruttan jag satt och kollade på deras annons i tidningen tidigare idag. Lazars är riktigt bra, har dansat där. Tyvärr har vi svårt att komma loss så där på kvällen. Ebba lägger sig vid 19-20 och det är svårt att få barnvakt som klarar av att natta henne. Det får bli min mamma då, får kolla med henne. Annars kanske vi kan låta henne sova middag lite senare och gå på söndagarna, då kan hon vara vaken tills vi kommer hem. Hmm... får kolla med Johan. Men visst hade det varit kul om vi kunde gått ihop.

• Trollvinter

Halloj!
    Vi gick på den kursen i våras och tänkte ta fortsättningskursen som börjar mitt i höst !! Jättebra skola och kurs! (Tjejen är bättre än herr Lazar dock... bättre på att förklara och visa!)

• Princessdiamond

IIhhiiii!
    nu har jag äntligen fått hotellrummet bokat :)

• Princessdiamond

Någon här???

jag försöker få till en hemsida, och för mig fungerar den, men inte för tex en släkting i usa..

kan ni kolla å se om det funkar för er??
    och säg om det är saker som sitter på sniskan eller bilder inte fungerar å liknande...

medlem.spray.se/brollopiapril/

• Princessdiamond

kollar ni nu, så funkar det inte...

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006