Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Här är jag! Helt slut efter en hel dags planerande och 'kick-off' nu på kvällen!
Tomas fick jobbet (fast anställning 100%) OCH en fetingslön, så nu blir det ett sagobröllop!
Vet ni vad vi fick göra på kick-offen?! Något bland det löjligaste jag varit med på, nämligen "skratt-terapi" - ja, seriöst! det var två kvinnor i medelåldern som hade regrederat i ålder och låtsades "släppa fram barnet" i dem och höll på och larva. Jag satt hela tiden och undrade vad det var som var så roligt.... Kan ju tillägga att jag i hela mitt liv, ända sedan jag var bebis, har haft skräck för vuxna som låtsas vara barn (på typ barnprogram osv).
Sedan fick vi göra en massa övningar, där vi skulle gå som pingviner och skratta, prata bebisspråk osv - stört löjligt och inte kul alls. Kände ingen glädje för fem öre - måste vara något fel på mig... :-/
Någon annan som testat något liknande?!
Jättefin bröllopssida, princess! (Jag hoppas att du kommer ihåg att tacka dina gamla vapendragare här på BT )
majbruttan - jag ska ha vitguldsring till min rödguldsförlovningsring, det kommer bli gôrläckert!
Lindha - jag har samma problem. Har också provat endel och ingen har känns riktigt 100% rätt. Funderar på att låta sy upp mina drömmars klänning, men det kan ju vara bra och se hur man ser ut i liknande klänningar... De var fina allihop förresten, tycker jag (ur stånd att ta ställning för tillfället)
ni kommer namnas :D
gratta Tomas så mkt!
ska jag göra!
Nu ska jag gå och sussa, börjar kl 0800 imorgon och måste åka kl 0700. Ska bli skönt när riktiga schemat kommer igång, då kommer jag kunna åka kl 0730 istället och är ledig fredagar!
Just det - fika nästa fredag kl 17 med Lindha, princess mig och någon mer??
natti
...och jag! Hoppas jag i alla fall Det ska bli roligt att träffa dig Yrvädret!!
Lindha: vad fin du var i båda klänningarna! Jag tyckte också nr 2 först, men efter övervägande av andra kommentarer här är jag beredd att hålla med de tidigare - nr 1 passar dig bättre! Så, Johan får se dig i klänningen innan?! Det får inte Viktor (mig alltså)! Hur gör ni andra? Han kommer ju förståss se mig innan vigseln eftersom vi ska fotgraferas innan, men det är ju i alla fall samma dag...
Princess: jättefin sida! Visst är det roligt att pyssla med!? Vi håller också på med en, men den är inte riktigt publiceringsklar ännu... hoppas kunna visa den för er snart!
Majbruttan: har du någon bild på den klänningen som du tittar på? Vore roligt att se! Kul att du är tillbaka förresten!! Jag hejade på din m2b på lunchen häromdagen förresten! ...jobbar han i närheten av järntorget?
Vi var förresten och bokade upp en tid med Ada design igår. Jättetrevliga var de där! Så, vi ska dit nästa vecka och prata vigselring. Jätteroligt Och med danskursen kanske ni också får för er att gå fortsättningen sedan och då kanske vi syns där (då får man lära sig wienervals
undrar hur det går....)
...yrvädret: jag har varit på en sådan skratttkurs! Det var faktiskt ganska roligt... Men, det var å andra sidan på en möhippa med bara personer som var på fnitterhumör redan från början dessutom med lite skumpa först...
Hej, så det finns en tråd för oss (hoppas jag räknas då jag ska gifta mig i Borås).
Blev friad till i torsdags och nu är planeringen i full gång.
Fick motgång direkt på kyrkan... De renoverar den nu och vågar inte svara på om den säkrt står klar tills den 1 juli.
Men det finns massa fina kyrkor så d är väl bara till att bita ihop ;o)
Ska till Brides and Beauties idag och se på klänning, ÄLSKAR den butiken!!
Mvh Anna
Godmorgon på er allesammans!
Det händer en del när man inte varit inne på BT på en dag. Fin hemsida Princess! Tycker specielt att bakgrundsbilderna med dina "favvonallar" är jättefina.
Hmm jag har undra om någon kan tala om för mig hur man söker efter hemsidor på BT? Jag har letat runt lite men vet inte riktigt vart jag skall hitta dem.
Lindha
Fina bilder med dig i klänning. Jag röstar också på Forever yours 34112.
Tror jag har hittat. Menar folk "sök brudpar" kanske? Att det är det som är deras hemsida eller finns det något annat?
Godmorgon!
Tack alla för era fina ord! :)
Välkommen hit MakeMeUp!
Borås räknas ;) det bestämde jag just nu :D ska dit imorgon på kalas faktiskt :) hihi
Trollvinter, jodå.. när det går som det skall... det e ingen lögn det jag skrev på välkommen-sidan... jag har svurit å skrikigt å nästan kastat saker omkring mig!! Henri gick iväg på en promenad igår.. :D behöver jag säga mer?? (han går iofs på promenader ganska ofta ändå.. menmen)
njae.. känns väl inte som vår sida eg e färdig heller.. men av naturliga skäl (stavas det så???) :D