Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
nu får jag ju fundera om, kanske man kan hyra lokal och beställa mat från dem istället.
Ni som skall ha festen i hyrd lokal i Göteborg. Vart skall ni vara och vad kostar det att hyra?
Någon som vet något om lokalerna i Trägårdsföreningen?
Pust! Nu är jag tillbaka - efter en långarbetsdag... eller nja, den kändes faktisk ganska kort. Jag har haft såå roligt! Jättebra skola och underbara kollegor, det var länge sedan jag kände mig så välkommen
I och med mina kollegor så har jag fått förhinder nästa tisdag den 23:e då vi ska fira en av dem i efterskott för att hon fyllt 60. Ska äta lite gott och sedan ska vi köra femkamp på liseberg, ska bli kul det med
Jag fikar gärna den 25:e eller 26:e istället!
Vad skönt att det var roligt på jobbet yrvädret!! Kul att det verkar vara bra kollegor!
Fika den 26 funkar för mig (som det ser ut nu i alla fall... det är väl en fredag och då kanske det dyker upp något annat om man ska iväg någonstans över helgen...)
hihi ojojoj va fattiga jag o syrran har gjort oss idag ;) massa fint till hösten i vår lilla butik!!
yrvädret:
kul att du trivs på jobbet!! vilken skola va det nu igen? minne guldfisk här ;)
fika den 26:e funkar fint för mig än så länge.
så vilka kan då?
Ninni
Trollvinter
Majbruttan
Yrvädret
Princess
fler?????
majbruttan:
välkommen tillbax
Jag kan inte den 26:e. Johan bokade precis in med grannkillarna att dom ska ut och ta en öl. För ni pratar om efter kl 18 va? Det är lite för sent för Ebba så jag får tyvärr banga... :(
för min del funkar det vilken tid som den 26e
kul yrvädret att det funkade så bra!!
själv har man haft en tröttsam dag på jobbet..
ninni
Jag har fått jobb på Skånhällaskolan i Lindome. Riktig bra skola.
Vad är det för butik du har? eller jag just det, du får inte göra reklam
Jag är ledig fredagar om mitt schema går igenom, så jag kan när som.
hur blir det såpbubblorna?? någon mer som också ville köpa??
yrvädret, såg du förresten det jag skrev om cateringen??
inte intressant lr?
princess
nae, jag tror att det ligger för långt bort. Blir en himla bit att köra ned till Kungsbacka med varm mat. Vi avvaktar nog.
Men tack för tipset
Angående såpbubblorna så tänkte jag att vi kunde diskutera dessa på nästa träff. Det är ju inte superbråttom direkt