• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Princessdiamond

om du kollar i mitten på sidan så finns både prisuppgift och länk ;):D

• yrvädret

Hör ni tjejer! Ska vi ta och fundera ut ett datum för en ny träff? Så kan vi diskutera ämnet "såpbubblor" och se om vi kan beställa tillsammans?! Och så kan du ta med portföljen så kan jag få se?

• ninni7805

ligger här hemma o är sjuk o tycker synd om mig själv :(

får tag på mitt schema ikväll för nästa 2 veckorsperiod så jag bokar gärna en fika så snart som möjligt!!

kul att ni gillade ridningen.. vi får göra det senare i höst så vi andra oxå kan hänga med :)

• Princessdiamond

fika efter den 25e låter bra :D

jag kan maila över bilderna till dig yrvädret...

• Princessdiamond

du har mail ;)

• Lindha

Nej 25:e e en torsdag va? Då rider jag. :(

• ninni7805

nu har jag fått schemat.. jag kan fika alla vardagar som det ser ut just nu så välj en dag så kommer jag!
    vad sägs om tisdagen den 23:e då?? kl 17 eller 18 eller så att så många som möjligt kan :)

• Princessdiamond

Lindha...
    du läser inget vidare idag ;)
    någon gång efter den 25e..
    23e passar inte mig iaf.. har inte en spänn kvar nu ens en gång.. så fika innan lönen funkar inte..
    men kan ni andra så får ni väl fika utan mig helt enkelt..

• yrvädret

Fika, fika, fika.... Jag har inte fått mitt schema ännu, men jag jobbar ju inte kvällar så det ordnar sig nog

Den 23:e har jag iallafall möte till kl 17, och sedan tar det typ ca 30 min för mig att ta sig till stan - om tågen går bra. Men vid kl 18 borde jag vara i stan. Annars kan jag både onsdag, torsdag, fredag och söndag nästa vecka (alltså inte den som kommer nu) Fast på söndagen kan jag bara på eftermiddagen. Tomas och jag ska fira min födelsedag såhär i efterhand, då det inte blev något firande när jag fyllde (jag får två(!!!) födelsedagar!)

• yrvädret

Princess - om du inte har pengar den 23, så kan du låna sålänge från mig. Tomas har lovat att ge mig lite pengar nu när han får a-kassa på torsdag =)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006