Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Lindha
Då är det fler som är ute i god tid. Har fått höra från en del att "det var värst vad ni är ute i god tid", men här på BT är det ju många som är det! Känns bra att man inte är ensam!
hbn00002
tack! :) tror dock att vi skippar stämplar och gör det billigare genom att skriva ut det på skrivaren ist..
när jag fått till ngt bra tar jag med å visar på ngn fika..
har testat lite idag...
och tanken är bra, men resultatet är ju sämre då jag e helt grön på det här..
poppinella:
åhh jag glömde ju: välkommen hit :)
jag måste bara berätta: jag har nu fått tid för min interjuv :) :) :) onsdag kl 11 så imorgon ska jag på upptäcksförd för att hitta adressen så jag inte villar bort mig på onsdag och inte hittar dit ;) åhhh va jag är glad att jag ska dit!!!!
hbm0002:
det låter ju som om allt är i princip klart nu för er ju?! grattis till samboendet, förstår om det känns bra! klänningen låter toppen fin! vore kul med lite bilder!
poppinella:
vi är oxå ute i god tid! vi ska ha vår bröllopsfest midsommarafton 2006 men gifter oss innan ;) men det är så mkt som ska fixas ju så det känns jätteskönt att vara ute i god tid!
vad kul ninni!
grattis!
ninni, vad är det för intervju?! *helt lost*
bride2b:
jag ska på interjuv på ett säkerhetsföretag här i gbg :) har letat med lykta efter ett nytt jobb eftersom jag bara får skittimmar på mitt nuvarande.. trivs hur bra som helst på mitt nuvarande jobb med själva JOBBET men det är mkt mkt mkt tjaffs runtomkring som förstör mkt :( bland annat en väldigt dålig lön för alldeles för mkt ansvar och tjaffs.. så håll alla tummar ni har tjejer så kanske jag kan få byta jobb effter semestern!!
Jag håller tummarna så dom blir blåa ;)
*heja ninni, heja ninni*
Du ska se att det går finfint
Hur gick det förrfesten med de nya idéerna om inbjudningarna??
Lindha
Skull einte du kunna maila det där festprogrammet du hade? v97skoog@hotmail.com
hbn0002
Lycka till med din "nya" sambo
va gulliga ni är tjejer
majbruttan:
den ideen sågades rejält så nu har vi återtagit dom gamla.. men tror det kommer bli supersnyggt hur som helst!
Lindha:
har du varit i kontaktk med mias catering och frågat hur mkt eran buffe kommera tt gå på? vi kommer nog med all säkerhet att anlita henne oxå! pratade med mina föräldrar om det för ett par dagar sen och dom höll med om att det skulle vara skönt att slippa stå o laga en massa mat.. coh vi enades om att det inte blev så mkt billigare att göra det själv heller. ska ta upp det med mattias föräldrar nästa vecka och se om dom inte håller med oss!
lindha:
tack för länken med alla nallar!!! har varit inne och kollat på dom nu :) supersöta ju!! går nog att få ihop en massa sött till festprogrammet hoppas jag.