• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • majbruttan

ninni, jag tror oxå att det kommer att bli fint

Jag söker med ljus och lykta efter ett liknande papper fast inte blått då... Finns säkert inte, så det får väl bli ett annat ändå

• Bröllopstokiig

håller tummarna för dig, ninni!

Du är inte den ende som ska på intervju längre, förresten! Rektorn på en skola i Lindome ringde idag och ville att jag skulle komma på intervju! Den 4:e juli är det dags *superglad*

Håll tummarna!!

• Bride2B..

ninni... jag skall hålla så hårt i tummarna som jag någonsin kan :)
    Vad är det för jobb du har nu?

KramKalas, Julie

• ninni7805

yrvädret:
    Grattis!!! va kul! ska hålla tummarna för dig

tjejer:
    vi måste ta en fika snart nu när yrvädret kommer ner till gbg!! vi kan väl ta det en helg så fler kan komma? jag kan efter den 10/7 igen.. åker ju på semester på måndag :)

• ninni7805

bride2b:
    jag är fotograf...... :) inte utbildad utan självlärd och upplärd på jobbet. som sagt är det ett superkul jobb, men det är allt annat som inte är så kul längre...

• Bride2B..

ninni, åhh vad kul :D

• Lindha

prinsess jag hittar inte din mailadress... snälla skriv den igen :)

• ninni7805

åhhhhhhhhh kan det inte sluta regna nu??? :( jag vill ge mig ut o leta adressen ju!! vet på ett ungefär vart det ligger o hur jag tar mig dit men vill ändå dubbelkolla idag och det är ju inte så kul att göra det när det bara öser ner....... blä för regn just nu...

• majbruttan

Lindha - Tack!! De är ju för söta de där björnarna Har ju min egen hemma (Björn alltså) som är minst lika söt

Ninni
    Regnet det bara öser ner, la la lala la la... (kan du den visan?) Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder Risken finns att det kommer att hålla på fram till sena kvällen. Du får ge dig ut en timma tidigare i morgon helt enkelt. Då ska nämnligen solen vara tillbax

• majbruttan

Hmmm... De där gummarna dyker upp när man minst anar det

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006