• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Vårbrud jag håller med dig, Johansson är för vanligt. :) Jag tycker att Mandorff är fint, ovanligt. Tycker inte att det låter så "osvenskt". Ni får ta Mansson då! Hi hi!

• Lindha

Pilhage! Det var riktigt fint! :)

• Lindha

SPRINGA????????? Hallå är du inte klok eller Ninni?! Röra på sig, fyy va jobbigt! ;)
    Borde ta tag i min lilla mage efter graviditeten, men orkar helt enkelt inte. Är nog världens lataste! :)

• Lindha

Har hittat en klänning som jag vill ha! :) Men den är med i en tidning från 2003 och det står inte vad den heter. :( Någon av er som känner igen den och kanske vet varfifrån den kommer???

groups.msn.com/LindhaJohan/shoebox.msnw&PhotoID=11

• Lindha

Princess jag vill inte ha släp på min klänning. Har ju tänkt att dansa natten lång och vill inte bära runt på ett släp. :) Och jag är för feg för att anlita en sömmerska i Kina eller köpa på nätet. Men jag funderar på att kolla upp en sömmerska här någonstans.

Prinsessa som står nere i hörnet är butiken där klänningen är köpt. Har mailat både dom och tidningen. Tidningen visste inte, hoppas hoppas att butiken vet vart jag ska vända mig!!!

Ja vart ska vi mötas på fredag? Om det är fint väder så skulle vi ju kunna gå till uteserveringen där vi satt sist? Där var ju gott om plats för vagn och så. Men bestäm ni!

• Lindha

Har fått tag på klänningen! Finns en 36a kvar på lagret i England som dom kan sy in åt mig. Problemet är bara att klänningen kostar 12500kr! Mer än dubbelt vad jag budgeterat. :(
    Ja ja men nu vet jag i alla fall. :)

• Lindha

Yrvädret vad är du osäker på? Jobbet? Barnen? Hur gamla är dom?

Jovisst kan jag tänka mig att sy upp den. Men vad kommer inte det att kosta då? Yrvädret du som kommer sy upp hos Eironora, vad räknar du med att det kommer kosta?
    Tänkte att jag kanske kan hitta nån sömmerska lite utanför Göteborg. Brukar ju vara lite billigare utanför stan.
    Dom butikerna där jag varit och kollat på klänning, där har "mina" klänningar legat runt3-4500kr. På Johan´s verkade dom flesta kosta 5-6000kr.

• Lindha

Princess jag tyckte klänningen var JÄTTEFIN! Hur mycket är 50$?

• Lindha

Oj billigt! Hade jag inte varit totalt värdelös på engelska så hade jag kanske försökt mig på det jag oxå. ;)

• Lindha

Princess vet du vad Johan precis kom på... idag är det den 22:e... bara 8 månader kvar! :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006