• Min-Ah

Fruar - 23 juli 2005!

ÄNTLIGEN ÄR JAG FRU JÖNSSON!

Hade ett underbart fint bröllop!
    Toppenfest efteråt med mycket folkmusik, sång och dans!
    Nöjda, mätta och glada gäster!
    "Lagom" väder - inget regn under hela kvällen!

Sov på Tomarps Gårdshotell inatt!
    Total överraskning!

Återkommer sedan med bilder och sådant!

Ha det gott, alla!
    Hälsningar
    Fru Sofia Jönsson

• Svar på tråden Fruar - 23 juli 2005!
  • Min-Ah

Hejsan, 23/7-fruar!

Jag gifte mig också 23/7.
    Fick papper från Skattevrket om namnbytet igår, tisdag 2/7.

Dock har det inte kommit något papper från Vägverket om körkortsbytet ännu...
    Hoppas det dyker upp snart.

Har beställt personbevis så jag kan fixa nytt pass, för det måste ju också förnyas. Det gamla går dessutom ut i augusti, så det passar ju bra ändå.

Hoppas era papper också dyker upp snart! Dröjer säkert inte så länge till. Kan kanske bero på att det är "semestertider" nu

Hälsningar
    Fru Jönsson

• Eva2

Finns det någon fena på hemsidor /msn-sida där man kan lägga upp bilder på oss 23/7-brudpar? Det kanske är någon som redan har en sida som skulle kunna lägga upp ett nytt album?

Jag är tyvärr helt kass men det hade varit så vansinnigt roligt att få ett ansikte på alla er som man har planerat tillsammans med!!

• Min-Ah

Papprena från Vägverket har kommit idag! Så nu kan jag äntligen fixa nytt körkort!

• anna_80

Min-Ah:
    Så fina ni var! Fin bukett och härlig tårta!

• Min-Ah

anna_80!
    Tack!
    Ja, tårtan var vacker och mumsig!

• LeavesOfFortune

Min-Ah

Ni var ju jättefina! Roligt att se att ni hittade bilder som var fina trots allt. Kul också att se bilder på brudpolskan och folkmusikerna då jag också håller på litegrann med folkmusik. :)

• anna_80

LeavesOfFortune :
    Idag kom äntligen mitt papper från skattemyndigheten. Känns häftigt, nu har man bytt namn officiellt! Har du fått ditt än?

• LeavesOfFortune

anna_80

Nej, det har inte dykt upp än men jag ringde faktiskt skattemyndigheten igår och enligt dem så är det på gång. Så jag får väl helt enkelt bara ge mig till tåls... :)

Svar på tråden Fruar - 23 juli 2005!