• Min-Ah

Fruar - 23 juli 2005!

ÄNTLIGEN ÄR JAG FRU JÖNSSON!

Hade ett underbart fint bröllop!
    Toppenfest efteråt med mycket folkmusik, sång och dans!
    Nöjda, mätta och glada gäster!
    "Lagom" väder - inget regn under hela kvällen!

Sov på Tomarps Gårdshotell inatt!
    Total överraskning!

Återkommer sedan med bilder och sådant!

Ha det gott, alla!
    Hälsningar
    Fru Sofia Jönsson

• Svar på tråden Fruar - 23 juli 2005!
  • Blomman24

Hej Min-Ah o cazy.

Jag förföljer er ha ha.
    Mina papper från vägverket kom idag. Ska öva på namnteckningen nu i helgen så ska jag skicka in det på måndag.

Mina kort kommer jag att lägga in senast onsdag nästa vecka Dom blev såååå fina. Syns inte att det inte är en fotograf som tagit dom.

Kram

• LeavesOfFortune

Min-Ah

Jo,jag jobbar 100% vilket jag oftast trivs väldigt bra med. Gick I/E på musikhögskolan i Gbg 1998-2002 och fick sen jobb direkt när jag var klar. Så på torsdag tar sommarlovet slut och jag börjar mitt 4:e läsår som lärare.
    Då om inte förr ska jag väl vänja mig vid att ha bytt efternamn... ;)

• Min-Ah

LeavesOfFortune!
    Jag börjar jobba igen den 17 augusti. Ö. Göinges grundskolor börjar sent i år (22/8). Skönt med så lång semester!!

Tiden fram till bröllopet gick fort! Och efter går det ännu snabbare, känns det som Men ännu är det sommarlov och ledigt! Ska njuta av ledigheten de dagar som är kvar och bara ta det lugnt! Gotta mig åt att vara fru Jönsson.

Svarade fel namn (= det gamla) i telefon idag, he, he! Fick snabbt bita mig i tungan och säga rätt!!

Tycker det är svårt att få till den nya namnteckingen. Får öva mig på det!

• Min-Ah

Blomman24 & Cazy!
    Roligt när våra nya körkort kommer!
    Vi får öva på våra nya namnteckningar alla!

Har förresten fått några bilder till från bröllopet, från min svägerska.
    Blev några fina!

Skall uppdatera min hemsida snart och lägga in fler bilder. Bland annat på min vigselring.
    Väntar in fler bilder först, bara.

• LeavesOfFortune

Verkar som jag är ensam om att vänta på att få byta namn på riktigt...

Min-Ah

Jag håller med! Känns som om sommarlovet är slut innan det knappt börjat... Fast det ska bli rätt kul att börja jobba igen också. Får försöka utnyttja de semesterdagar som är kvar på bästa sätt. :) Fúnderade lite, Östra Göinge är det i Hässleholms- eller Kristianstadstrakten kanske? Min mamma kommer därifrån. Fast det kanske finns fler Göinge...

• samebrud

Grattis till dig Min-Ah och alla andra också för den delen!

Vår dag har inte kommit ännu, väntar med skräckblandad :-O förtjusning! Kämpar just nu som bäst(och mest!)med festprogram och bordsplacering...

Kram

• Min-Ah

LeavesOfFortune!
    Jodå, Östra Göinge ligger alldeles riktigt i Hässleholms-/Kristianstadstrakten! Ca 3 mil utanför Kristianstad och ca 1,5-2 mil utanför Hässlehom!

• Min-Ah

samebrud!
    Lycka till med all förberedelser!
    Allt kommer att bli jättefint!

Ha det bra!
    Kram / Sofia

• LeavesOfFortune

Min-Ah

Förresten, vad kul att läsa att du fått några bra bilder från din svägerska! Vi har fått kontaktkartan från vår fotograf och vi är jättenöjda.

• Blomman24

Hej Sofia

Jag har såååå otroligt svårt att få till namnteckningen. Men det får bli som det blir så körkortet

Ska göra mej en hemsida men jag ska lägga upp bilderna nu först på msn group eller vad det hette och länka dit. Vi ska skaffa oss bredband nu när alla räkningar efter bröllopet är betalda och vi börjar få hela löner igen. Herregud nu har man nästan gått hemma konstant i 2,5 år eftersom man har haft barnen så det ska bli underbart att kunna börja unna sej lite grejer igen.

Kram Sissi

Svar på tråden Fruar - 23 juli 2005!