• Tissa

Måste ha peppning!!Hjälp...

Hej tjejer!

Jo det e så här gifter mej om ca 2½ månad och vill jätte gärna gå ner 5-6kg! Inte mer för då kommer inte min korsett och klänning att passa....
    Jag e tyvärr sockerberoende men behöver lite hjälp & peppning på vägen...Finns det nån ängel som vill hjälpa mej att nå mitt mål?
    Bara genom att peppa mej och så?
    Erl om där finns andra som osså behöver stöd så kan vi stödja varann varje dag
    Finns det nån som e i samma situation som jag!??

/ Lilla jag

• Svar på tråden Måste ha peppning!!Hjälp...
  • Vårbrud -06

Nett@n

Är det kromtabletter du menar?

• Fales brud

Min m2b gick ner 10 kg på viktväktarna nyligen.. på 13-14 veckor
    nu skippar han bröd (äter bara knäcke) utan smör och håller vikten bra. har lärt sig äta mindre portioner och inte godis varje dag osv tror ni jag hade dåligt samvete när jag åt mer än honom..?

• H3l3na

Ett tips är att äta var tredje timme, dela alltså upp dina måltider på 6-7 tillfällen under dagen. Det har hjälpt mitt sötsug

• Fales brud

Hi Hi träffas alla 29 okt brudar här med??
    Jag sa i Fredags : inget godis innan bröllopet och helst ingen läsk (Bara vatten föreslog m2b,, vet inte riktigt om det går... )

Iaf i måndags när jag jobbade blev jag så hungrig och inte köpte jag frukt då, nej av gammal vana blev det 2(!) chokladbitar. det var typ 2 för 15...

måste låta bli, hänger ni med på : INGET GODIS FÖRE BRÖLLOPET!?

• Vårbrud -06

Hade det varit kort tid kvar till vårt bröllop hade jag hängt på, men våren 2006 är för långt tid att gå utan godis

• eyescream

Hoppas ni klara det tjejer. Själv har jag nått målvikten (den första) och ska nu bara ner 1,5 kilo till... *hurra*

• Vårbrud -06

eyescream

Grattis! Skall precis åka iväg på ett spinningspass, det är kul!
    Inget godis idag än så länge...

• Tissa

Hej hej! jag e här!! hihi

Jobbar natten nu så jag sover på dagen hihi

Ja Fales brud vi gör en dela Kanon!

Vi får stötta varann här och så

Är som sagt sockerberoende och har varit det många år...många tror inte det men så ligger det till...tyvärr. Så därför e det svårare för oss som är så beroende av socker att bara tvär sluta så... Men minska på det har jag iaf!
    Så det e ju bra, det går framåt! hihi

Tusen tack att ni skriver här i "min" tråd och peppar oss som behöver stöd

Kramar /Therese

Svar på tråden Måste ha peppning!!Hjälp...