• Tissa

Måste ha peppning!!Hjälp...

Hej tjejer!

Jo det e så här gifter mej om ca 2½ månad och vill jätte gärna gå ner 5-6kg! Inte mer för då kommer inte min korsett och klänning att passa....
    Jag e tyvärr sockerberoende men behöver lite hjälp & peppning på vägen...Finns det nån ängel som vill hjälpa mej att nå mitt mål?
    Bara genom att peppa mej och så?
    Erl om där finns andra som osså behöver stöd så kan vi stödja varann varje dag
    Finns det nån som e i samma situation som jag!??

/ Lilla jag

• Svar på tråden Måste ha peppning!!Hjälp...
  • Tissa

deal ska där stå ja... hihi

Men vi försöker!!! Ska absolut inte äta godis varje dag! Sak man una sej får det bli LITE nu menar jag lite på lördag..
    Men inget mer..inget mensgidis ätande heller jag brukar ha en förmåga att skylla på det...hhihi

Min mamma & blivande sa då måste du ha mens varje dag! hehe

• Tissa

Åh har fått det här Winsor Pilates nu ! Ska definitivt göra det 4 gånger i veckan till bröllopsdagen! Se om det verkligen e så bra

• 1juli06

REDUMAX gör helt enkelt att onödigt socker inte lagras (och omvandlas till fett) finns på apoteket ca 150 kr, och ut å gå nån timme om dagen, stavar ökar effekten med 40%

• Liiza

Hej har slutat äta godis då jag åt godis minst 9 dagar i veckan om ni förstår vad jag menar. Första dagarna gjorde jag inget annat än att tänka på godis, men nu en vecka senare går det rikitgt bra bara jag kommer ihåg att äta regelbundet så jag inte blir hungrig, för det är ju så mycke lättare att köpa en choklad bit än att gå hem och laga middag =)
    Men det är hemskt att man kan få sån abstinens efter godis.
    Men håll ut och lycka till!!!!!

• Tissa

Liiza

Ja jag känner igen det...

Hur länge har du hållt upp nu? Va du osså sockermissbrukare?

• Tissa

Hello girls!

Inatt när jag jobbade gick det åt skogen.... Dumma jag!!

• Fales brud

Tissa
    du är inte dum du är "beroende"
    ladda upp med frukt och vatten nästa gång.

JAg är lite stolt. igårkväll tog m2b en glass (sent) jag stod emot även om jag kunde ha klämt två. men efteråt kände jag mig starkare..: jag kan.
    men jag tror inte jag har samma "beroende som er. försök lägga energin nån annanstans...
    typ pyssla, läsa eller bröllopssurfa...

• Fales brud

just nu höll jag på att klanta mig: treåringen kom springande i 110 - mamma, mamma det är lördag, kan du ge mej godis...snälla!
    tog ner en ask. när jag tog en bit till honom höll jag på att ta en jag med.... men så kom jag på mig själv...stjäla barnets lördagsgodis (har väl hänt nån gång, ja!)

• Fales brud

vart har ni tagit vägen , hur går det?

• Tissa

Halloj! jo då det går sådär...lite bättre men inte riktigt bra ännu

Har ringt ett institut nu för sockerberoende...ska ditt och snacka lite med dem om råd osv. Skönt!

Svar på tråden Måste ha peppning!!Hjälp...