• Tissa

Måste ha peppning!!Hjälp...

Hej tjejer!

Jo det e så här gifter mej om ca 2½ månad och vill jätte gärna gå ner 5-6kg! Inte mer för då kommer inte min korsett och klänning att passa....
    Jag e tyvärr sockerberoende men behöver lite hjälp & peppning på vägen...Finns det nån ängel som vill hjälpa mej att nå mitt mål?
    Bara genom att peppa mej och så?
    Erl om där finns andra som osså behöver stöd så kan vi stödja varann varje dag
    Finns det nån som e i samma situation som jag!??

/ Lilla jag

• Svar på tråden Måste ha peppning!!Hjälp...
  • Tissa

Halloj brudar!

Hur går det för er? köpte tyvärr lite lite godis idag...Dumma jag.
    Men jag har iaf gått ner ca 2 kg!! wiiie! Det e påväg sakta ner iaf!

kramkram

• Vårbrud -06

Tissa

Två kilo är en halv klädstorlek nästan så det är en god bit på väg! Grattis och fortsätt kämma på.
    Jag har väl gått ner 1 kg, men det är nog bara vätskor... =)

• Fales brud

Tissa
    jag kikade i andra länken på dig i din klänning. Urtjusig förresten!
    men en liten undran: var sitter dina extrakilon du är ju ursnygg som du är!
    nu menar jag inget illa!!! de flesta vill ju gå ner nåt kiloextra, jag med. men du ser bra ut redan nu, tänk på det.
    jag inser att ett sockerberoende är nåt att ta itu med. jag har klarat mig ifrån godis hittils men i kväll "tröstäter" jag.
    ensam med barnen i tre dagar, lite jobbigt...

• Tissa

Vårbrud -06

Tackar

Fales brud

Tack så jätte mkt gumman! Va glad jag blir hehe jo dem sitter lite på magen,låren,armarna,brösten...ja lite här & där...hehe
    Många säger att jag e fin som jag är osv. Men man måste ju trivas själv osså,några kg till så e jag nöjd

Kramkram på er

• Fales brud

Det är inte det att jag inte förstår dig!!!
    Jag känner precis likadant.
    Har ju "bullmage" efter två små.

finns numera på FL jag med. men har bara hunnit "skriva in mig" och barnen.

• Tissa

Fales brud

oki vad heter du där?

• *Tess*

Hej alla här!

Tror att jag också är känslig för socker! Mår jättedåligt över det! Jag kan verkligen inte låta bli, låter jättekonstigt men det är som om någon annan tar över kroppen och sen vaknar man till efter att man har ätit massor...
    Hur ska jag göra för att bli bättre? Skulle vilja ha en "vit" månad från allt socker! Jag ska ut och resa om en månad och vill gå ner lite till dess så jag funderar på att börja redan imorgon.. någon som vill vara med?

Kram!

• Fales brud

Tissa
    Jag är "pannkaksmamman".
    fast eftersom jag hänger här mest har jag knappt vart där. om ett tag när jag passerat 29:e hänger jag väl där...

för övrigt har jag trillat dit. jag unnade mig godis en kväll. när m2b var bortrest. (jag skrev visst den kvällen) nu kan jag inte låta bli längre.. ätit varje dag...
    igår när jag jobbade satte jag i mig 2,5 hg...
    gissa om jag ser ut som en fjortis i ansiktet.
    försökte lägga av med mjukt och vitt bröd.. gick inte heller så bra. får nog be sambon tjata på mig mer!

• Tissa

Halloj tjejer!

Jag har varit skit duktig!!!
    Fattar inte det... hehe brukar alltid trilla dit igen efter nån dag men nu har jag hållt mej!
    Gått ner snart 3 kg! wiiie!!! Helt otroligt...fan va glad jag e!

*Tess*

Jag har varit sockerberoende i mååånga år och det är nu på det senaste året jag erkänt för mej själc och andra att jag e det. Det är skit tufft...Folk förstår inte riktigt ändå..Jo dem som e i samma sits som jag själv. Nu har jag bättrat mej jätte mkt! åt lite snask den 1/9 men inget nu och jag känner mej så glad & mkt piggare! Har även börjat träna så då får man lite mer motivation osså tycker jag!

Lycka till! kram

• Fales brud

Tissa
    Jätteduktigt!!
    fortsätt så!
    Unna dig inte godis utan kanske en sak eller nåt!

• Swedie

Jag tittade just på dina bilder på FL.. Du ser ju alldeles fantastisk ut, forstar inte varfor du stressar over att ga ner i vikt! :)

Svar på tråden Måste ha peppning!!Hjälp...