• Felice

Nu j-r !!!

Igår skrev jag in mig på Viktväktarna 75 kg tung.
    Till jul ska jag väga runt 60 kg. (är 168cm)

Fler som är på väg ner?
    Nu jäklar peppar vi varandra och delar med oss av tips, ok?

• Svar på tråden Nu j-r !!!
  • Sessa-25

Jag skriver in mig i veckan!
    Jag väger 81 kg till mina 165 cm... Jag fick en liten dotter för 2 månader sen så det är ca 10 kilo från grav. Men min målvikt är 60 kilo.. Usch en bra bit kvar, men det ska jag klara!!!

• Aug 2006

Härligt! Skönt att ha bestämt sig, Lycka till!

• tessideluxe

Jag var med i viktväktarna för fem-sex år sedan. Jag vägde in mig på 73 (är 164 cm lång) och slutade när jag vägde 63. Jag orkade alltså inte i mål. Vägde runt 63 fram till förra året då helt plötsligt kilona rasade av och nu väger jag 58.
    Har nu till hösten börjat träna och äta lite mer ordentligt och kontrollerat och tänker försöka gå ner till 55 och byta fettvikt mot muskelvikt. Viktväktarna funkar väldigt bra om man följer programmet vilket jag gjorde. Dessutom har man ju alltid nytta av det man lärt sig hela livet.

Lycka till!

• Celeste

Jag är 168 cm och vägde för 5 veckor sedan 76 kg. Min målvikt är 65 kg. Jag går inte på viktväktarna utan kör p egen hand med nyttig mat, mycket frukt, vatten, promenader och gymbesök. I dag väger jag 72,5 kg. Jag väger mig varje fredagmorgon ( innan helgen börjar ,-) ) och skriver upp vikten efter varje gång. Jag tycker att det går bra, har börjat vänja mig och tänker inte så mycket på godis etc. Mina promenader har oxå blivit rutin och jag känner mig rastlös om jag inte får röra på mig i någon form varje dag.
    Jag är alltså fortfarande positiv eftersom jag ser resultat både på vågen och kläder. Hoppas att det fortsätter så. Lycka till tjejer!
    //C

Svar på tråden Nu j-r !!!