• Augustibrud-06

Stenungsund 2006

Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?

• Svar på tråden Stenungsund 2006
  • Augustibrud-06

Hej allihop!
    Här har varit jätte lugnt i flera dgr! Men alla har väl fullt upp med annat, för de flesta är det ju ett tag kvar, så det kanske är lite lugnt på planerandet nu.
    Vi tänkte berätta för våra föräldrar nästa helg, det ska bli spännande! Kan behöva lite tips och råd när vi ska välja lokal! Annars får vi väl aldrig bestämt oss!
    Ha en bra helg!

• herman

Vill bara önska trevlig helg till alla!
    Vi ska kanske imorgon åka ut och titta på papper till inbjudningarna och samla lite ideer. Ska bli kul :)

Som sagt ha en skön helg allihop!

• Hemligt ( fast inte längre)

Hej kompisar!
    Ja här har verkligen varit lugnt ett par dar. Inte så mycket att läsa...
    Ikväll kommer några kompisar hem till oss, de gifte sig i september och vi har inte träffat dem sen dess. Ska verkligen bli kul att höra om hur de tyckte allt gick/var! Kanske kan man få lite tips.
    Ha en trevlig Alla Helgona helg på er.

• Hemligt ( fast inte längre)

Kom på att jag måste få fråga nåt, jag läste i en annan tråd där någon fick ett "frispel" och var rent elak mot trådstartaren. En som svarat skrev då att hon måste vara ett troll. Vad menas med det? Jag har ju inte hängt här på BT så jätte länge och kan inte alla uttryck ännu så jag tänkte att jag frågar här, för här känner jag mig ju hemma!

• Linslus

060603: jag TROR att de menar att det skulle vara en falsk, dvs "påhittad" fråge-tråd... eller?? Rätta mig någon om jag tänker helt fel

;Att någon "roat" sig med att lägga ut en "nonsense"-tråd för att se vilka svar man får... eller?

TREVLIG HELG ALLA!!!

• Lindha

Jag tror oxå att det är så som Linslus säger, att ett Troll är ett "falskt2 inlägg, enbart för att provocera.

Nu ska vi snart gå och hälsa våra nya grannar välkomna hit. En tjej här från BT faktiskt! Lite kul att dom köpt hus på gården neranför våran. :)

Ha en underbar helg allihopa!

• HeWi

Oj, jag har missat en del...Vår dator krashade för ett tag sen, men nu är den ok igen! :)

060603

Ja, jag har varit inne och kikat på Villa Sjötorps hemsida. Uatnpå ser det kanon ut men rummen är jag inte hundra på ännu. Vi får väl åka ut och kolla in de personligen nån gång.

Ska alla ha tärna och bestman? Vi funderar på att inte ha några alls. Jag har ifs börjat ångra mig lite men min blivande är ganska ståndfast. Han vill stå ensam där framme när pappa leder fram mig till altaret. Allas ögon på oss....:)

• vera08

Tack för infon om Madame Glamour. Jag har haft fullt upp och inte hunnit att gå dit iaf. Åkte dock förbi förut och dom har bara festkläder i fönstret, är kanske inte högsäsong för bröllop :)

• LadyJeZz

Vi skall gifta oss på Orust och söker efter en präst då pastoratet sa att vi måste fixa det själva...
    Tipsa oss gärna på någon bra präst är ni söta

• Augustibrud-06

Hej allihop! Hoppas helgen varit bra!

Nu har vi berättat för mina föräldrar! Kunde inte hålla oss längre! De blev jätteglada, pappa tyckte det var lite långt kvar, han ville nog vi skulle gift oss i vår! Men jag sa till honom att då har han längre tid att "fila" på talet!

Svar på tråden Stenungsund 2006