Stenungsund 2006
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Jag hade funderingar på att göra mat själv för att snåla, men det kändes så svårt att frakta maten, och jag kände inte för att bli stående med att laga mat hela bröllopsdagen... Men vi är inte så stora släkter. Som jag skrev innan så är jag mamma ledig, så inkomsten är inte så stor, men jag har sparat inför det ett tag och vi önskar oss ekonomiska bidrag i julklapp och i födelsedags presenter... så det ska nog räcka.
Stockens camping... där bestämde vi på semestern i augusti förra året att vi skulle skaffa barn fina minnen därifrån
SaT:
hur bodde ni på campingen? har frågat tidigare här hur stugorna är, men det är ju alltid bra med fler som vet...
men ni kanske inte hade stuga?
jag har nämligen tänkt att några gäster kan bo där
roligt att höra att det finns bra minnen på stället :D
jag var förresten inne och kollade på stället där ni ska bo, urmysigt! Kul!
Hej alla,
Någon som känner till prästerna i stenungsund...någon som är bra? Har funderingar på att ta dit den prästen som döpte vår dotter för två år sedan men enligt pastorexp. i std måste man betala för det...trodde det inte kostade mer än resekostnaderna...Någon som vet??
Då tältade vi, men vi hyrde en stuga där nu i maj, en sista helg för oss själva innan bebben kom. Jätte mysig stuga. Min sambo är lite känslig för kvalster och damm och brukar alltid vara täppt när vi sovit i stugor, men han kännde inte nåt där. Och de som var i receptionen, fick för mig att det var de som hade campingen, de var ur gulliga. Rekommenderar verkligen.
2006Std
Jag tror att det är upp till varje präst.
SaT:
Tack, då har jag bara hört bra saker om dem! Ska verkligen tipsa gästerna, kul om dom slipper köra :)
2006std
välkommen hit! e du från ödsmål(lite framfusigt kanske) men undrar! jag är därifrån (flyttade i åk5)hihi e alltid så nyfiken av mig...
SaT: Får man lov att fråga vad det kostar att hyra Prästgården??
Linslus
Här är svaret jag fått.
Priserna varierar beroende på vilka rum man bor i.
Vi har 3 st. fyrbäddsrum med dusch och toalett. Pris 1000:-/natt
2 stora dubbelrum med dusch och toalett 850:-/natt (extrasäng kan sättas in.)
4 mindre dubbelrum med gemensam dusch och toalett 600:-/natt.
1 större dubbelrum gemensam dusch och toalett 700:-/natt (extra säng kan sättas in)
Priserna är lågsäsongspriser
Jag har varit där och tittat, jätte mysigt och jätte trevlig ägare!
SaT: tack för svaret
Kom tyvärr på att 5 augusti nog inte är lågsäsong precis så det är nog kört
Det ser ut att vara ett väldigt mysigt ställe tycker jag !
Angående FOTOGTAF: Nu har vi träffat Ciprian! Möttes igår i centrala Göteborg & tog en fika... Han verkar väldigt trevlig & hans fotoalbum som han tog med sig rymde jättemånga fina bilder Vi har "spånat" på lite halv-tokiga idéer så det kommer nog blijättebra
Mitt nästa "mål" nu är att hitta en frisör & sminkös Då jag har lite akneproblem är jag väääääldigt orolig för detta, men hoppas att jag skall hitta någon bra "trolleri-sminkös"