• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • Gabbies

jo men jag hade ju också tänkt åka då.. ska ju på Bounce som börjar 20.. o ska äta nåt innan dess så de passar mig utmärkt! tack tack!

• junibrud2006

TACK för en jättetrevlig kväll - även om det blev lite kort för min del den här gången. Tyckte det var så kul att träffa er alla att jag tänkte höra om ni vill titta förbi hemma hos mig om en månad eller så. Är "ensam hemma" kvällstid varannan vecka så då skulle det passa perfekt. Har dock katt. Vet inte om det ställer till problem för någon.

Trevlig helg alla!

• Gabbies

tack för en super rolig kväll! hoppas ni fortsatte att ha lika trevligt..

• Brud aug 2005

Jag får också tacka för en trevlig kväll... det var lite jobbigt att ta sig upp imorse strax innan 05.30 då jag vinkade av de sista gästerna runt 23.00 :)
    Men vi hade väldigt trevligt....

• Helle74

Tack för en trevlig kväll ! Oj, blev det så sent igår.

Junibrud2006: låter som en bra idé. Jag är allergisk mot katter men det brukar gå bra om man inte klappar dem.

• junibrud2006

Värst vad ni höll igång! Kisse kommer julbada framåt december så jag kan se till att det är gjort innan. Då är det ju lite mindre päls...!

• hallonpaj

Måste också tacka för en mycket trevlig kväll! Oerhört givnade att få veta hur alla andra har gjort/ska göra - har fått massor av inspiration!

Jag och m2b satte oss vid datorn då jag kom hem och började fundra på inbjudningskorten - har ett par bra idéer nu...

Vore kul att ses igen!!!

• junibrud2006

Hallonpaj - Vill du kan jag mejla över pdf-filen med rätt version av våra så får du se hur våra blir "i verkligheten". Hur blir era kort? Färger?

• Billa

Jag får väl oxå tacka för en trevlig kväll!Nu har man ansikten till nicken! Låter jättetrevlig junibrud! Jag är oxå allergisk, borde inte klappa katter, men dom är så söta så jag brukar inte kunna låta bli! Hehehe!

• weddingphoto

Tusen tack för en trevlig kväll. Hoppas jag inte "tog över". Är så förtjust i bröllop. :)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!