• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • Helle74

Jag har varit och är fortfarande rejält svullen på ögat. Nästa öga ska opereras om 1,5 månad. Man blir inte sjukskriven för såna här ingrepp men jag är ju arbetslös så det passar ju bra att ta detta nu. Tack för att ni tänker på mig !

• weddingphoto

ooo du har just genomgått en operation som jag länge funderat på. Hoppas du snart mår bra!!!
    kram

• Billa

Varför måste du vänta så länge på nästa?! Är det för att det första ska läka innan lr?! Skönt att det gick bra iaf. !

• Helle74

Billa: man brukar vänta 1 månad till man gör nästa öga. Min sambo har bokat en överraskningsresa 13-16 november för oss två så jag vill inte göra den andra operationen innan dess för då ser jag ingenting. Annars hade jag kunnat göra den tidigare. Ska bli jättemysigt att åka iväg bara vi två, vår son ska vara hos farmor och farfar.

• Billa

Va mysigt!
    Min karl har fixat någon överaskningsresa över dagen imorrn.....å han avslöjar ingenting! Det enda jag vet är att vi ska vara på tågstationen 08.50 imorrn!

• junibrud2006

Billa - Kul! Ha en underbar dag!!!

• Västerås 2004

Hej ! Hoppas helgen har vrit bra, själv har den varit lugn, känner mig så trött nu när jag väntar barn. Kan tyvärr inte komma på torsdag, som jag först tänkte, få bli en annan BT-träff.

Ha en fortsatt trevlig helg

• Billa

hej å hå!
    Vet ni vart min älskling tog mig?! Till Chokladfestivalen i sthlm!!! Oj så mycke provsmaker det blev! :D Grymt kul!

• Gabbies

hej hej nu e man hemma igen efter underbar kryssning!

• junibrud2006

Imorgon åker jag till Stockholm och träffar fotografer! Wiiiiieeee!!!!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!