• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • Gabbies

Grattis brud aug!!! vilken tur du hade!!! drog dom bara ett namn eller va de nån tävling eller? när ska du åka?

feb05: jaså trevligt.. jag har nyligen flyttat tillbaka till Gryta.. E uppväxt på södra gryta..

• Brud aug 2005

De drog bara ett namn ur en mössa... Så det var ren tur :D Men jag är glad för det....
    Vi åker den 29:e oktober...

• Gabbies

gud va roligt!! hoppas att du får en underbar resa o konsert!

• hallonpaj

jaså är det här ni är... (!!!)

tappade bort västeråstråden.. är inte så haj på det här med forum och att de stängs ner efter en tid... suttit och läst igenom den nya tråden (det tog sin lilla tid..)för att se vad som är på gång i allas liv och så...
    såg att det var en träff på gång, den 13 oktober? vore kul att haka på och träffa er (verkade som det var många som skulle dyka upp...)

Nu är det mindre än ett år kvar!!! var och firade "ett år kvar" på karlsson på taket i fredags!!!

• Brud aug 2005

Hej Hallonpaj....kul att du hittade tråden!

Kan jag få din mailadress så ska jag skicka lite info om vart vi ska träffas den 13:e....

• junibrud2006

Grattis! Är precis hemkommen från Köpenhamn. Kul att tummarna fungerade!!!

Jag tränar också på Friskis. Intensivpass måndag,onsdag och fredag och ibland ett helgpass. Nu har jag dock fått ta det lugnt pgr av muskelbristning och därefter förkylning, men förhoppningsvis blir det pass på onsdag iaf!

Än en gång GRATTIS och supertrevlig resa! Tänk att ha både tur i spel och kärlek...!!!

• Billa

junibrud2006 ; hade du kul i köpenhamn då?!

Jag tränar medelpassen!Träningsvärken sen i fredags har precis börjat släppa! Hehehe!

• Brud aug 2005

junibrud2006, kan du rekommendera något i Köpenhamn...Jag har ju aldrig varit där!!!

• Billa

Tivoli är skitkul i köpenhamn! Fast jag har bara varit där på vintern! Då hade dom massor med ljus å tomtar å sånt! Helt grymt va det!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!