• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • Helle74

Brud aug 2005: du har mail !

• Gabbies

tack för kartan brud aug! lite lustigt att jag inte hittar fast jag verkar bo granngårds.. men har ju bara bott här typ en månad.. men e de gula hus? för då kan de va dom som jag nästan ser hemifrån mig..

junibrud: Ha så kul i Danmark!

• feb05

Helle74: Vad kul att vi är fler som ha vuxit upp i närheten av Brudaug2005! Det har nämligen jag också...

Gabbies: Bor du i villa eller lägenhet?

• Billa

Brud aug 2005, Idag hålls det tumme för dig!!

Är det någon som tränar hos Friskis & Svettis här?! Ska dit å träna första gången nu! Känner att jag behöver komma igång!

• Brud aug 2005

Gabbies, jag dem är gula..Jag tror du ser en del av husen från dig..Dock inte mitt hus...men nära är det!
    Du bor i dem röda husen va?

• Brud aug 2005

Tack Billa... jag tor att det är någon gång efter 14.00!
    Tyvärr tränar jag inte...men skulle behöva det :(
    Jag tränar hos min sjukgymnast 1 gång i veckan...men det skulle behövas betydligt mer!!!

• Gabbies

Japp jag bor i dom röda bostadsrätterna.. dom som ser ut som radhus typ.. men då vet jag ju iaf vilken gata du bor på.. då borde jag ju hitta rätt hus.. ;)

• Gabbies

just det! glömde.. LYCKA TILL brud aug!!!

• Helle74

feb05: vad kul, ska bli spännande att ses vem vet vi kanske känner igen varandra. Hur gammal är du ?

billa: tänkte precis fråga samma sak igår om någon tränar på friskis. Jag brukar gå på step up passen på torsdagar kl 17.15, jättekul pass !

• Billa

Helle74 , ok! Ja det va himla kul idag! Men jag är heeeelt slut nu. Börjar fundera på om det va någon bra idé att träna idag.....ska gå högvakt uppe vid slottet imorrn å på söndag....å det blir inte så kul med träningsvärk! Hehehe! Men det är skönt att ha tränat! Hoppas bara jag har diciplin att fortsätta nu! :D

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!