• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • junibrud2006

Då fixar jag lite fikabröd om det är okej för er andra. Slänger ut kissemiss på balkongen så får jag baka ifred...!

• Gabbies

Jag har precis börjat min viktminskning.. vill inte kalla det batning eftersom jag ändrar livsstil inte bara för en stund för att pressa ner vikten utan för alltid.. men ville iaf säga det så att t ex junibrud inte tar illa upp att jag inte äter av bullarna..

• junibrud2006

Ingen fara! Jag tänkte mest om det fanns några kak- och bullsugna. Har ju själv en klänning att komma i om åtta månader ungefär så...!

• Billa

Jag kan ju medela att jag är ett riktigt kakmonster! Å jag behöver inte klämma mig i någon klänning på två år hehehe!

• Gabbies

Billa du lär ju inte behöva gå ner i vikt till bröllopet direkt.. *avis*

• Billa

Nä, jag är lyckligt lottad! Men träna behöver jag! Mitt mål till bröllopet är att mina nyckelben inte ska sticka ut så mycke som dom gör nu! Så man ser bra ut i urringat! :)

• Brud aug 2005

junibrud2005,
    baka på du :)Lite fikabröd säger jag inte nej till!!! Jag har kaffe och te om ni vill ha det till.... I dricka väg har jag det som går att göra i Soda streamern...

Vi brukar göra så att alla tar med sig det de vill ha... Eftersom vi träffas runt 17.00 så kan det ju finnas vissa som är hungriga... Jag har ugn, spis och mikro om någon behöver!!!

• junibrud2006

Men då gör jag så om det är okej för alla så finns det fika, kaffe, te och dricka!

• feb05

Vad trevligt att någon vill baka! Det tackar man ju inte nej till.

Är det den 13:e vi har bestämt nu då? Själv lär jag komma direkt från jobbet och tar då bussen. Får handla nåt ätbart på stan innan kan jag tro.

Ska förresten på bio ikväll med "gubben" .

• junibrud2006

Vilken tid blir det den 13:de? Från 17 eller vad var det sagt?

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!