• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • junibrud2006

Jo jag såg det. Får väl ta och svara något smart. Men han skrev faktiskt exakt så i mejlet till mig så det kändes ju lite oroväckande tyvärr. Jag kan nog tänka mig att han är jätteduktig och bra, men nu tog jag en annan istället.

• Helle74

Junibrud2006: när du mailade runt till olika band, föll du för något av de andra ?

• junibrud2006

Jag hittade ett som jag verkligen gillade och som vi funderade på att anlita, men de skulle ha semester just "vår" helg. Jag kan skicka över några svar jag fick om du vill på mejlen!

• Brud aug 2005

Delphia,
    välkommen! :)

• junibrud2006

Hej alla glada! Tänkte kolla lite inför vår BT-träff. Vill ni kan jag baka lite bullar eller något annat gott och ta med. Någon som är allergisk mot något isf?

• Helle74

junibrud2006: det låter ju jättebra, vad duktig du är !

• junibrud2006

Njaa, våra kära bagare är säkert duktigare...! Tänkte mest om ni ville ha fika så fixar jag gärna!

• Billa

Jag förstår inte varför alla blir nervösa när en bagare kommer på fika!
    Jag är bara allergisk mot hund å katt, så så länge som du inte har ngt av det i fikat blir det bra! :) Visst har du katt hemma?! Så om ni undrar varför jag är lite avvisande mot katter så är det för att jag inte vill dra på mig massa päls i onödan! Men kortare stunder brukar funka!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!