• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • Billa

junibrud2006; jättefin klänning!

• junibrud2006

Tack tack... Jag är SÅÅÅ nöjd! Nu ska jag bara få bort fem-tio kilo de närmaste åtta månaderna så sitter den än bättre, men det ska väl gå!

• junibrud2006

Tim Burton är kung!!! Han regerar hemma i dvdhyllan...

• Gabbies

Brud aug: Grattis till vinsten av skivan o jag hoppas att du vinner imorrn!! Jag kommer också att hålla en tumme!

junibrud: Jättefin klänning! förstår att du e nöjd med den!

Ang. Kalle o Chokladfabriken så tyckte jag inte att den va så där jättebra.. orginalet e sååå mkt bättre! Dom har ju tagit bort scener i den nya filmen.. o så tyckte jag att Willy Wonka påminde om M.Jackson.. men de e bara min åsikt..

• Helle74

Junibrud2006: ha det så trevligt i köpenhamn !

• junibrud2006

Absolut! Det ska jag ha. Dyrt bara. Växlade in 2004 svenska kronor och fick för det 1575 danska...

Har tyvärr inte sett Kalle ännu, men annars gillar jag Burtons filmer skarpt...

• Brud aug 2005

Gabbies, du har fått 2 mail :)

• Helle74

Brud Aug 2005: Ska bli kul att träffas hemma hos dig 2 veckor ! Fick mail från junibrud2006 angående träffen. Verkligen fin hemsida du och din man har gjort, hittade den när jag surfade runt lite. Jag är uppvuxen i grannkvarteret där ni bor nu så jag vet vart jag ska när vi ska träffas.

• Helle74

om 2 veckor ska det stå

• Brud aug 2005

Helle74, kul att du hittar på mitt område...Det är det inte många som gör :D

Tack, nu håller vi på med en ny hemsida för bröllopet och bröllopsresan... Men det tar sin tid att fixa med!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!