• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • agnelia

He he he...
    Vaknade halv fyra och var kanonpigg!! Funderade nästan på en rask promenad men hamnade framför datorn med en bit äppelsmulpaj istället...
    Sen började jag jobba kl 7. Efter ett tag kom tröttheten, sakta men säkert...

Idag var Emrika + make i tidningen igen. En betydligt bättre bild den här gången... Nu ser man iaf att de är dem på bilden!!

• Gabbies

min mail: gabriella_k@hotmail.com

feb.brud jag ska också på Bounce men som sagt de börjar ju inte förren 20 så man hinner titta in på träffen.. =)

• Brud aug 2005

Ja, jag såg Emrika & man...Jätte bra bild den här gången ju :)

Ja, det är klart att ni hinner svänga förbi en stund innan Bounce tjejer....

• junibrud2006

Kul att se bilderna i tidningen!

• Brud aug 2005

jaha tjejer...Då är det måndag igen då :(

Nu är det bara weddingphotos mail som jag behöver...Sen kan jag skicka ut mail med adress...

Om feb.brud bestämmer sig för att komma så behöver jag hennes mail också :)

• Delphia

Vad kul nu hittade jag också hit. Hur går det för er?? Hur långt har ni kommit?? Jag är såå nyfiken på vad jag/vi måste fixa innan den stora dagen.

• junibrud2006

Välkommen! När gifter ni er?

Vi gifter oss den 3 juni.

Planeringsmässigt har vi klart:
    Kyrka bokat
    Festlokal bokat
    Menyförslag klart
    Tärna, marsalk och toastmadame utsedda och har tackat ja
    Ringar beställda - hämtas på torsdag
    Bröllopsnatt bokad på hotell
    Två fotografer klara - en porträtt och en mer reportagestil till kyrkan
    Inbjudningskorten klara
    Klänningen inköpt
    Brudgummens kläder klara
    Hemsida på gång
    Resmål till bröllopsresa klart till 99,9%
    Färgtema klart - vitt, plommonlila och lite sommargrönt
    Band till festen klart
    Tiara beställd och ska hämtas i vinter

• Helle74

junibrud2006: vilket band har ni bokat. Jag håller på och kollar runt lite nu, är så svårt att välja vilket man ska ha.

• junibrud2006

Vi fick tag i bandet genom min sambos pappa som känner en av medlemmarna via jobbkontakter. Nu har jag inte namnet i huvudet tyvärr, men vi har preliminärbokat och ska träffa dem om två veckor och titta lite på låtlistor och så. Vi fick bra kompispris, 4500 kronor för hela kvällen, och jag har lyssnat på några skivor de gett ut som verkade bra. Typiskt bröllopsband med blandad musik.

Jag mejlade dock runt ytterligare ett 10-tal band för att få prisuppgifter och så. Då låg det väl från 6000 kronor och uppåt. Det kändes dock som att det är skönt att ha någon sorts koppling som underlättar kontakten - plus att jag tycker att priset blev lagom.

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!