• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • feb05

Junibrud2006: Jag gjorde samma sak... alltså svor att jag aldrig skulle flytta tillbaka, men det gjorde jag visst och nu har vi köpt hus här så nu blir jag kvar.

Är alltså västeråsare i botten...

• junibrud2006

Så det kan bli! Men man ska ju inte klaga...

• Helle74

Jag är också västeråsare i botten. Kul att vi verkar vara i samma ålder de flesta av oss ! Inte för att det spelar någon roll men kul ändå.

Junibrud2006: jag bodde också iväg (Linköping) i 3 år och sa att jag aldrig skulle flytta hem igen men så blev det iallafall, vi verkar vara väldigt lika eller vad tror du ?!?!

• junibrud2006

Verkar illa det här! Ska bli jättekul att ses. Och imorgon får jag hämta hem min klänning. Bild kommer!

• Helle74

Agnelia: Jag har också samma problem med skor, hittade ett par jättesköna Ecco skor för ett halvår sen så jag slog till direkt. De kostade 1000 kr, men det kan det vara värt. Jag är född med en klumpfot så jag har jättesvårt med skor, kan inte ha något med klack. Jättetrist !

• junibrud2006

Har också problem med fötterna. Har ingen hålfot så det ställer till lite plus att de är väldigt breda. Ecco har som sagt enormt sköna skor. Rekommenderas även om de kostar någon krona extra. Sedan har jag hittat en del sköna och snygga skor uppe på Scorett i Sigma.

• feb05

Själv hade jag problem att hitta vita strumpor (alltså tunna strumpor att ha till strumpeband) att ha...de fanns helt enkelt inte på vintern.

• Helle74

Har precis bokat tid för en ögonoperation (jag är närsynt) i Stockholm om två veckor. Ska bli skönt att slippa linser och glasögon. Är det någon som har gjort en sådan operation ?

• junibrud2006

Oj! Lycka till. Kommer du ändå kunna komma på träffen i oktober?

• Helle74

ja, det hoppas jag att jag kan. Det ska bara ta upp till en vecka innan man ser bra och inte har ont. jag kommer att göra ett öga i taget.

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!