• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • junibrud2006

Det har du ju rätt i kanske.. Vet inte hur det är på måndagskvällar. Men ska vi köra den 13 så är det ju torsdag så då hittar vi ett nytt ställe - något med stora bord!

• agnelia

Uppdaterar listan...

*måndag 10/10, agnelia, Billa,j unibrud2006, Brud aug 2005, weddingphoto, feb05, Stråla, Elfva, emrika, Helle74

*torsdag 13/10,agnelia, Billa, junibrud2006, Brud aug 2005, weddingphoto, feb05, Stråla, Elfva, emrika, Gabbies

• junibrud2006

Aha... Måndag kan inte Gabbies, torsdag inte Helle74... Trodde alla kunde torsdag. Då får någon annan bestämma!!!

• agnelia

Vi har inte hört av Snöret än...
    Vi kan väl vänta med att bestämma vilken dag tills vi har hört från henne.

• Brud aug 2005

Ja, vi kan nog vänta 1 - 2 veckor till innan vi bestämmer oss...Det kan ju dyka om fler som vill komma eller så några som får förhinder!

Men alla kan väl gnugga geniknölarna och fundera ut något bra ställe där vi kan vara.. Bra om det ryms mellan 8 - 12 pers (det kan ju bli avhopp också...)

• Brud aug 2005

agnelia,
    vi tänker så lika :D

• junibrud2006

Kul om vi blir så många!!!!!

• junibrud2006

En fråga till er alla Västeråsbrudar... Är ni intresserade av ett homeparty med visning av pappersmaterial, stämplar med mera - till exempel för att få inspiration till trycksaker eller till små presenter för den som vill ha det? Jag hittade en bra butik som har just dessa saker och de kan om man vill komma ut och visa upp sina saker och ge tips. Bara en idé. Jag har ju mina trycksaker klara, men det kan ju alltid vara trevligt med inspiration om inte annat!

• Brud aug 2005

junibrud2006 ,
    är det alla typer av papper och stämplar? Jag håller ju på en del och göra kort...det skulle vara intressant i så fall...

Kan du inte maila mig lite info (om du inte vill lägga ut det här, pga reklam). Blir lite nyfiken vad det är för butik...

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!