• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • feb05

Kul att läsa om er dag...
    När kommer kort i tidningen?

• weddingphoto

Brud aug 2005

Jag ska också ha festen på Skerike bygdegård. Hur många var ni och har du tips för dekoration. Vi blir nog runt 100 personer...

• junibrud2006

Fråga till alla er fruar - har ni tips på bra frisörer för uppsättning? Jag har börjat tänka så smått på att det kanske börjar bli läge att kolla runt priser etc. Ska höra med min frisör, men alltid bra med lite tips!

• augustibrud05

junibrud2006: jag klipper mig i vanliga fall på 1 strå vassare men min frisör där gör inga brudfrisyrer.
    Så jag gjorde min frisyr på Salong Bellina, liger på urhagsgatan, Haga.
    Betalade 750 kr och då ingick en provuppsättning. Det priset är för en korthårig bruduppsättning tror jag.
    Här finns bilder på min frisyr
    www.vetterskog.se/peter/Vasteras/index_4.htm

• junibrud2006

Det var ju inte alls farligt! Jag klipper mig vanligtvis på Bonnie and Clyde, men jag vet inte om min frissa gör frisyrer eller inte. Ska kolla - och se prislappen...!

• junibrud2006

En fråga till när jag ändå är igång...

Är det någon av er som är insatt i vad det kostar att sy upp en klänning i Västerås eller någonstans häromkring? Har ju tittat på att hyra alt köpa begagnat, men en kompis tyckte jag skulle kolla möjligheterna iaf eftersom jag vill ha en ganska enkel och stilren klänning.

Har någon något tips är jag evigt tacksam!!!

• agnelia

junibrud2006,
    jag har en mailadress till en sömmerska i Sala som du kan få. Vet inte vad hon skulle ta för att sy upp en brudklänning men du kan ju alltid maila och fråga!
    Maila mig om du är intresserad: agnelia2 @ hotmail . com

Jag gjorde nyligen en jättefin festuppsättning när jag var gäst på Emrikas bröllop. Jag har mycket långt hår och frisörskan fick kämpa ordentligt men det blev så tjusigt resultat. Det höll väldigt bra hela dagen/kvällen, först vid midnatt märkte jag att en hårslinga började lossna lite.
    Det var hos Frisyrfixaren Lotta på Hammarby jag gjorde uppsättningen, tror hon hette Elsie. Vet inte vad bruduppsättningen kostar hos dem, min var ju bara en vanlig festuppsättning.

• junibrud2006

Tack för tipsen! Mejlar dig nu!

• Brud aug 2005

weddingphoto,
    vi var inte mer än 40 personer och jag tyckte det var svårt att duka...men du får väl duka som ett E med långa tungor... Dekoration vet jag inte...Vi tog bort några av de största tavlorna, sen hade vårt toastpar satt upp 2 st hjärtan av rosor på väggen bakom oss...

Bild i vlt kommer imorgon!

• Brud aug 2005

Vi var hos fotografen i onsdags och hämtade bilderna.... Det blev 15 väldigt bra bilder i ett album! Mycket snyggt...Jag är så nöjd!!!

Sen igår satt vi och sorterade alla digitala bilder vi ahr fått (totalt 1000 bilder). SÅ nu har vi valt ut 250 bilder som vi ska ta papperskopior av och sätta i album....

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!