• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • junibrud2006

Kul med bilderna! Vilken fotograf var ni hos?

• Brud aug 2005

Vi var hos B-Å:s i Skultuna... betydligt billigare än i stan och väldigt bra bilder!

• junibrud2006

Ok. Vi har bokat Porträttstudion, men det blir nog bra det med!

• Brud aug 2005

Jag har tagit kort där också (morgongåva!) och de var väldigt bra där...De är bara lite i dyraste laget :)

• junibrud2006

Jo. Men bra mycket billigare än vissa andra som jag hört talas om. Grundpriset jag fick var 1500 och sedan tillkommer givetvis en del. Vi får väl se i januari när vi ska dit och gå igenom allt!

• Cissi_73

Billa

Ja du, den här graviditeten känns ju inte alls lika dan som dom andra jag har haft. Jag var ju helt inställd på att inte ha mera barn, jag väntade på att min mens skulle komma så jag kunde sätta in en hormonspiral men ack va jag bedrog mig, det blidde en bebis i stället å jag var ju inte glad över det först och för jag visste att min man inte heller ville ha barn, så det blev väldigt mkt för mig,men jag bestämde mig efter att chocken hade lagt sig att jag skulle behålla bebben, tänkte att det måste ju vara en mening med det så kände jag att det var en liten bröllopsgåva för vi han ju inte vara gifta länge när vi fick veta det här..Men nu är jag å min man överlyckliga över bebben men jag vågar inte riktigt att slappna av ännu. När jag är i vecka 12 så kommer det att släppa. Jag har fått tid för ultraljud den 11 okt , jag bara längtar. oj va mkt det blev det här är ju egentligen om bröllop, fast jag är ju nygift iofs hihi..så blev det bebbe efter bröllopet precis som det ska vara egentligen, hihi..jag håller mig mest till på familjelivs hemsida nu , jag kikar in här fortfarande för jag kanske kan vara till hjälp nångång..Ha det så bra allihopa, kram kram..

• Cissi_73

junibrud2006

gå in på Idooshemsida å titta där.
    jag kan med hela mitt hjärta rekomendera hennne.Hon är super duktig.
    det finns bilder på brudar som hon har fixat.Jag e me där också, hihi..

• Elfva

hejsan

Länge sen jag tittade in nu, trodde man skulle få lite mer tid över efter bröllopet men det är ganska fullt upp ändå.

Kul att se några av er i tidningen idag, vi hade också vår annons med idag. De har beskurit bilden ganska kraftigt, men jag är nöjd med annonsen ändå. Men nu ska det annonseras i två tidningar till, så fort vi fått tillbaka vår bild bara...

Är det någon träff på gång? Vore kul att träffas och skvallra lite.
    Ha det bra, nu "ropar" dottern på mig.

• junibrud2006

Brud Augusti 05 - Vad fina ni var i tidningen! Jättefin bild. Förstår att ni är nöjda!!! Kul att få en kvadratisk annons också!

En BT-träff vore inte helt fel. Det var så trevligt sist även om vi bara blev tre tappra! Vet inte när det passar för er andra. Vad sägs antingen om slutet av september, säg tisdag 27 september, eller är det bättre att vänta ytterligare några veckor så att fler hinner planera in det? I så fall är mitt förslag mitten av oktober - 11 - 12 - 13 eller 14 kanske? Det är några förslag iaf. Säg vad som passar så kan vi väl se hur många vi kan bli!

• Brud aug 2005

junibrud2006, tack så mycket. Ja, vi är som sagt väldigt nöjda.... Om vi tar en BT träff så får ni väl se lite fler bilder...

För min del så kan jag inte den 27/9, sen vet jag inte hur det ser ut i oktober...

Elfva,
    Kul att få se er i tidningen. Hoppas på att få se fler bilder på någon BT träff :)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!