• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • Lillpysch

Ok, tack för alla svar! :) Junibrud2006 - det stämmer, vi har bokat brunnby. men vi tänkte bara kolla upp bygdegården eftersom den är billigare. Så att vi kan använda de pengarna som blir över till mat o sprit till festen :).

• junibrud2006

Hihi. Smart! Men som sagt, det är trångt så det beror ju på hur många ni blir. Lycka till!!!

• junibrud2006

Lillpysch - Kom på en sak till. Har ni betalat handpenningen till Brunnby? Har för mig att de inte betalar tillbaka den. Då ligger ni ju redan ute med en tusenlapp. Bara som info.

• feb05

Hej Västeråstjejer!

Vad lite aktivitet det har varit här den sista tiden - var är alla???

• feb.brud

Hej tjejer!
    Idag är det fyra månader kvar till B-dagen.
    Det börjar närma sig, hi,hi
    Tror att jag ska beställa hindersprövningen, den gäller trots allt fyra månader.
    Hur går det för er andra?

• hallonpaj

har tagit lite paus i bröllopsplanerandet, eftersom jag sitter och skriver på min c-uppsats... ska ju inte gifta mig förrän om 11 månader...

ska snart köpa mitt klänningsmönster, och tänkte väl sy första provvarianten i jul när min uppsats är färdig...

det som dock ligger på tur i planerandet är just gästlistan - hur välja ut de viktigaste personerna????

sen ska ju oxå en hög med respektive (dock inga barn) vara med... hur gör man med de där respektive? om man inte har träffat personen ifråga -ska den då bjudas med? hur gör ni?

• majbrud06

Hallå hej på er!!
    Det verkar som ni har väldigt roligt på era träffar! Hur många är ni som brukar träffas och hur ofta??
    Själv ska jag gifta mig i maj och börjar redan bli super nervös... Sååå typiskt mig!

• junibrud2006

Hej igen och kul att du hittade hit!!! Vilket datum gifter ni er? Vi kollade nämligen på 27 maj först men då var Badelunda fullbokat så nu blir det 3 juni istället.

Sist var vi många på träffen, men jag har bara hunnit med två så det är svårt att säga hur många som är standard.

Vad har ni klart? Kommit långt i planerandet?

• majbrud06

Hallå!
    Jo vi ska gifta oss den 6 maj i Badelunda kyrka som du nog förstod!!
    Sedan ska vi ha mat/fest i byggdegården!
    Det blev så eftersom den ligger så nära och det är behändliggt för gästerna att ta sig dit efter vigseln...

Träffarna verkar vara jätte intressanta!!

Jo vi bestämde oss för att gifta oss bara för 1 1/2 månad sedan så planerna rullar för fullt!!

• junibrud2006

Kul med fler Badelunda-brudar! Som sagt, vi tittade på bygdegården först, men det skulle bli för trångt för vår del. Själv är jag planeringsfreak så det mesta är faktiskt nästan klart redan...

En allmän fråga till er alla - var ni intresserade av en BT-träff hemma hos mig i december? Långt kvar, men veckorna går fort... Någon dag vecka 49, dock ej onsdag för då är jag upptagen... Gör väl det lite enkelt. Fyll på med dag som passar så får vi se hur många som vill/kan!

Måndag 5 december Junibrud2006
    Tisdag 6 december Junibrud2006
    Torsdag 8 december Junibrud2006

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!