• ninni7805

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

jag hittade oxå hit

CTS:
    välkommen till vår lilla skara! nu vill vi ha en liten berättelse om vem du är ;)

princess:
    trist med prästen, men du ska se att ni hittar ngn som kan viga er! det är bara att sätta sig vid telefonen och ringa runt till alla trevliga präster.

hur blir det med fikan tjejer?? jag ger förslag på fredag nästa vecka! vad säger ni om det?

idag skrev jag provet för väktare.. och jag klarade mig galant *klappar mig själv på huvudet* ;) så imorgon ska jag sooooooovvvvvaaaaaaaa ut ordentligt.. jobbit att gå upp 5.30 varje morgon ju! hatar att gå upp tidigt på morgonen...

• ninni7805

princess:
    nääääää, jag har inte heller ngt liv så du är inte ensam *tihi* ;)
    och du: grattis för klänningsförsäljningen!!

angående fikan så tror jag inte att lindha kommer kunna på torsdag.. har för mig att hon har hästgrejs då... men vad säger ni om lördagen?? kan ju faktiskt ha fika på annat än vardagar oxå ;) Eller varför inte tisdagen?? jag kan alla dagar än så länge så mig spelar det inte ngn roll, välj ni :)

vad ska man hitta på ikväll då??? hmmmmmmm, m2b är ju inte hemma ju och så är det inget kul på tv och är alldeles för pigg för att lägga mig, har inte ngn bra bok att läsa för den snodde ju naturligtvis m2b med sig utomlands.... *morr* ;) jaja, får väl ta o läsa lite roliga trådar härinne då..

• ninni7805

hmmmm jag ser här i min bröllopskalender att det är bröllopsmässa nästa söndag... kanske ska ta det och fikan samtidigt? eller nja.. kanske inte samtidigt, men ni förstår säkert vad jag menar.. den först och fika sen :)
    så vad säger ni om det förslaget???

vårbrud:
    kul att du oxå hittade hit :) när kommer ni få flytta in i det nya huset? (jag vet att du nämnt det, men du vet "närminne-guldfisk" ;) )

• ninni7805

vårbrud:
    va kul med huset!!!!!! vill oxå ;) man blir som sagt lite påverkad här inne *fniss*.. vi har iofs kollat runt lite på hus, men det har avstannat lite nu eftersom m2b haft så supermkt att göra med jobbet... jaja, det kommer väl ett drömhus för oss med!

• ninni7805

hmm spara ja..... finns ju ett bröllop att lägga alla sparade slantar på ju ;) men efter det så blir det hussparande ja..

• ninni7805

nej nej nej princess jag är här oxå

du som är en sån klippa på att hitta låtar: kan du inte försöka hitat en till mig?? "Today I met the boy I'm going to marry" - dorene love.. jag har bett om den i en tråd här på bt men inte fått den mailad till mig... kan du hjälpa mig?? jag har letat själv på ett par ställen men hittar den inte :(

• ninni7805

princess:
    va gullig du är du kan maila dom på ninni 7805 @ hotmail . com (utan mellanslagen förståss ;) ) tror att det är rätt artist.. verkar va det när man läser på hemsidan iaf..

• ninni7805

tack
    tror det är rätt artist! men vart kan jag hitta just den låten jag vill ha? :(

• ninni7805

princess:
    hörde låten i filmen brudens far.. länge sen, men jag vet att den är bra ;)

hittar den verkligen inte ngnstans.. men men det löser sig väl tills bröllopet hoppas jag!

fikan ja:
    vad säger ni?! jag kan förmodligen när som helst.. bestäm ni så hoppas vi att jag inte jobbar just dom timmarna. Men vi måste ses snart ju!! länge sen sist :(

• ninni7805

ok jag ger ett nytt förslag: måndagen den 26:e? är ju i den veckan som vi bestämde att vi skulle ha en fika ju ;) (den sista fredagen i månaden-fikan :) ) men jag vet att fler är uppbokade just på fredagen så jag föreslår måndagen istället..

alltså fika den 26/9:
    ninni

ngn mer som vill följa med mig?!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2