• ninni7805

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

lindha och vårbrud:
    kan bara hålla med om att världen är liten ;) kanske ni kan köra med samåkning till jobbet sen då ;) hihi

har precis pratat med syrran om annonserna till butiken... verkar som om jag kan komma den 31:e till dig lindha :)

vilka är vi som ska åka från gbg? samåkning är ju alltid trevligt ;)

åker från gbg 31:e:
    ninni
    majbruttan

• ninni7805

jag och mina smilys ;)

• ninni7805

lindha:
    kul att du bestämde dig för den fräcka gillade den!
    och billig va den ju faktiskt.. alltid ett plus ;)
    måste kännas skönt när du nu är klar med den biten oxå..
    nu är det bara att ta tag i ringbiten oxå.. men det får vi ta i november/december ngn gång, eller vad säger du?

princess:
    va snygg sidan har blivit!! gillade oxå att bakgrunden va mer samma nu. och jag tycker ju mirandanallarna är helt underbara ;)

• ninni7805

gomorron tjejer
    så jag är först här idag ;)

blir ingen fest för mig imorgon... ska jobba hela helgen.. men det är inte helt fel det heller iofs.. hihi.. pengar är ju aldrig fel ;)

• ninni7805

haha näää precis.. kommer fler fester ;)
    kul med ett årskalas för er del! blir hon så stor redan?!

• ninni7805

vårbrud:
    usch då!! förstår hur du känner det.. hatar oxå att prata inför folk så där.. speciellt inom jobbet! men du ska se att det kommer gå superbra! *håller tummarna* :)

princess:
    åhhhhhh va kul att klänningen äntligen är på väg!!! så nyfiken om den blir så fin som vi tror! men det är väl klart att den blir har du fått se bilder på den klar?

• ninni7805

du ska se att den kommer sitta perfekt när du väl får den :) och vara minst lika vacker som den va på bilden du skickade till dom!!

• ninni7805

hahaha ja jag lovar!!!!!ska se till att ha kameran med mig den här gången :)
    vill ju oxå ha bild på den här hemma så jag kan titta på den lite då och då ;)

• ninni7805

grattis till kilona yrvädret!!

vårbrud:
    så din m2b reser oxå mkt i jobbet.. min me.. blir mkt ensamt men han trivs med jobbet så vad gör man? ;) hoppas att jag kan åka med till sydney i januari, men vi får väl se..

helgen har varit bra.. mkt mkt mkt mkt jobb men det ger goa pengar ;) har sovit 7 timmar totalt under hela helgen så jag är lite trött idag ;)

majbruttan:
    kul med tärnan!! Emma blev det va? vad är det för ny lokal? blir ju såå nyfiken ju ;) du skulle upp på mässan nästa helg eller? jag kommer åka på torsdagen för att fixa allt som ska fixas.. hänger du med ut på lördagskvällen sen? vore skoj :)

• ninni7805

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

har varit borta alldeles för länge härifrån!! har jobbat som en liten gnu...... känns bra nu när det kommit igång ordentligt.. ska jobba hela helgen oxå.. 12 timmar om dagen.. så när den här veckan är klar har jag jobbat 63 timmar på bara den här veckan :)

ni har varit aktiva och duktiga ni! vi har inte hunnit med ngt alls i bröllopsväg som vi borde ha gjort.. och snart åker m2b iväg på sina resor igen.. när hinna??? jaja, det löser sig väl hoppas jag!

jag kommer inte hinna komma på fikan den 31:e :( men jag ska ha lite kul ändå ;) :
    jag och min värdinna ska ha en heldag för oss själva.. har inte gjort detta på hur läääänge som helst! vi ska strosa på haga, mysa på ngt cafe och fixa save-the-date korten :) så jag oxå har ngt att visa er på nästkommande fika. tänkte köpa pappren till inbjudningarna oxå faktiskt..
    så du är inte ensam att inte följa med på fikan princess ;)
    klart att du får hänga med och kolla på ringar när jag och lindha ger oss ut i affärenrna! vi får kanske hitta ngn dag vi alla 3 kan?! kan tänka mig att det är jag som kommer ha svårt att hitta en dag.. men vi löser det :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2