heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
har varit borta alldeles för länge härifrån!! har jobbat som en liten gnu...... känns bra nu när det kommit igång ordentligt.. ska jobba hela helgen oxå.. 12 timmar om dagen.. så när den här veckan är klar har jag jobbat 63 timmar på bara den här veckan :)
ni har varit aktiva och duktiga ni! vi har inte hunnit med ngt alls i bröllopsväg som vi borde ha gjort.. och snart åker m2b iväg på sina resor igen.. när hinna??? jaja, det löser sig väl hoppas jag!
jag kommer inte hinna komma på fikan den 31:e :( men jag ska ha lite kul ändå ;) :
jag och min värdinna ska ha en heldag för oss själva.. har inte gjort detta på hur läääänge som helst! vi ska strosa på haga, mysa på ngt cafe och fixa save-the-date korten :) så jag oxå har ngt att visa er på nästkommande fika. tänkte köpa pappren till inbjudningarna oxå faktiskt..
så du är inte ensam att inte följa med på fikan princess ;)
klart att du får hänga med och kolla på ringar när jag och lindha ger oss ut i affärenrna! vi får kanske hitta ngn dag vi alla 3 kan?! kan tänka mig att det är jag som kommer ha svårt att hitta en dag.. men vi löser det :)