Göteborg (med omnejd) 2006 #2
majbruttan:
håller tummarna att Rune vill ställa upp! han är bra tycker jag :)
gillade tårtan!!! ska spara bilden och visa m2b när han kommer hem igen... försökte prata med svärmor igår... vi mailade lite och då påpekade jag vissa saker i vår bröllopsplanering och hon svarade på allt annat som stog i mailet men inte ett ORD om bröllopet.......... känner mig så j-la besviken just nu............. från att va jätte intreserad och inne i bröllopet till att hon är sån här :( usch... har lust att bara skita i allt just nu :( :( så får hon som hon vill till slut.... nää jag vet att jag inte borde bry mig, men det gör jag!
Coco:
jättefin klänning!!!!! håller med princess att det är sällan man ser en klassisk klänning som är så där lagom.. tror det kommer bli supersnyggt!
jag har tyvärr inte ngn bild på min klänning.. den hänger inte här i gbg utan hos min syster i Åmål..
princess:
vad är det du jobbar med egentligen? lite nyfiken eftersom jag nog måste leta efter ett jobb till och jag har för mig att du bara jobbar halvtid eller så? kanske ni behöver en människa till på jobbet?
snälla muntra upp mig lite idag.. är på hemskehumör och känner mig totalt värdelös både som blivande svärdotter och som människa i allmänhet.... usch usch usch och blä :(