Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Jag har också hittat hit nu! Ligger lite lågt med alla fikor och grejer nu när det är så mycket annat. Flyttar vi till Ale blir det kanske starrkärrs, vi var och tittade på kyrkorna idag.
CTS
Välkommen hit!
Jag har också hittat hit nu! Ligger lite lågt med alla fikor och grejer nu när det är så mycket annat. Flyttar vi till Ale blir det kanske starrkärrs, vi var och tittade på kyrkorna idag.
CTS
Välkommen hit!
Jag skall på bröllopsmässan nästa söndag, men en kompis som också skall gifta sig. Det hade varit kul att ses då. Vi hade tänkt att ha en heldag i bröllopstema, prova klänningar och kolla in tiarer mm.
Om säljaren går med på alla vilkor, priser mm som är aktuella nu, blir det inflytt första november. Hmmm inte alls långt kvar.... jag vet vad jag kommer göra på min lediga tid de närmsta veckorna.
ninni7805
Klart att ni också kommer att hitta "ert" hus. Tills dess är det ju perfekt att spara pengar, för det behöver ju man en del =)
jag har insett att jag får välja mellan dyrare bröllop eller ett billigare och hus nu. Det känns ändå som huvudsaken med giftemålet är just att bli davids fru än att ha dyr middag/fest, därför vill jag få båda.
jag kan troligtvis också fika på måndagen den 26:e. Bättre med måndag än fredag!
låter bra det. Bättre att ta sista måndagen i månaden istället för fredagen när man oftast är uppbokad. Godnatt på er!
Lindha
Hellmark röstar jag också på. Det är ett jättefint namn och lite ovanligare än Berglund.
Imorgon skriver vi kontrakt på huset!! Då blir vi nästan grannar 1 nov
Jag kommer gärna på fikan men kan inte komma in förrens senare. Slutar inte förrens 17 ungefär. Finns det någons mobilnummer jag kan ta så att jag kan ringa när jag kommer inte till domkyrkan?
Majbruttan
Du får gärna maila på mig på mandorff@hotmaill.com Så hör jag av mig om/när jag kommer in på måndag.
Var det inte någon av er som skulle på mässan på söndag också?
Trollvinter
Vilken jättefin sida du har. Fina färgval mm!