Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Va dåligt av dem att hitta på något sådant när du varit hemma hela dagen. Förtår att du är både arg och besviken.

• Vårbrud -06

För övrigt tycker jag att middag och lite alkohol någon fredagkväll. Någon gång långt framöver så att så många som möjligt kan följa med?

• Vårbrud -06

... låter bra skulle det även stå i första meningen. Förlåt för alla mina osammanhängande meddelanden...

• Vårbrud -06

Hoppas att du får den idag nu då Princess.

Skall vi försöka småprata om något datum för möhippan eller skall vi försöka bestämma det på fikan. Jag kan nog de allra flesta fredagarna resten av året. Hur är det med er andra?

• Vårbrud -06

Princess

Nej inte pizza på möhippan, då tycker jag att tappas är mycket roligare.

• Vårbrud -06

Princess

Nejdå, jag missade den inte, men jag tolkade det som om du försökte övertala oss för att du var sugen på det.

• Vårbrud -06

Godmorgon på er
    Trött tjej som sitter på jobbet... vill inte se mer flyttkartonger... men det är väl oundvikligt...

Princess.
    Fin klänningen var. Väldigt lik den "riktiga" klänningen. Kan tänka mig att det känns bra nu när du har den hemma =)

• Vårbrud -06

Mat på måndag låter som en bra idé.
    taccos, pitabröd, pasta är snabba och inte så svåra grejer att slänga ihop. Hur många blir vi totalt?
    Var det någon som ville åka med mig?

Vilken tid sa vi att vi skulle träffas?
    Yrvädret, följer du med bort och kollar huset vid 18? Vet inte hur lång tid det tar, men det är ju inte kul om vi missar maten =)

• Vårbrud -06

Jag kan absolut tänka mig frallor. Då kan vi ha lite knytkalas, så kan man ta med sig lite olika slags pålägg, kanske lite frukt mm

• Vårbrud -06

Yrvädret.
    Jag slutar 16,45 på måndag. Om du tar dig till Teliahuset i gårda till 17.00 så plockar David upp oss, vi släpper honom på vägen och åker vidare. Vad tror du om det? Till Telia huset tar du allra enklast 60 bussen, eller 1,3 och 8. Du kan maila mig på mandorff@hotmail.com så kan vi byta telefonnummer också.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2