Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Hej Lindha

Jag är vaken också! Jag var jättenöjd med mina inköp igår på Ullared. Fick köpt 4 lampor varav en lång lampa att ha över köksbordet.

Jag har inte ens tänkt på att man faktist skall ha brudskål. Tror inte att vi skall servera något till den. Antar att vi äter inom rimlig tid ändå.

Kärleksbrud. Klart att du är medbjuden, det är alla som ser vår tråd! Varför jag skrev pio och minik var för att jag skulle förtydliga för dem under pågående diskussion. Nästa gång skadar det inte att jag lägger till även ditt namn

• Vårbrud -06

ahhh jenny och hennes syster,princess?
    Kan nog blir ett trevligt gäng som går ut och äter.

• Vårbrud -06

Trollvinter

Va roligt att de hade ordnat så roliga saker för dig. Kan förstå att det var roligt att umgås och se vad de hittade på för roliga uppdrag till dig.

Ninni

Lycka till på intervjun, skall hålla tummarna!

• Vårbrud -06

Hej på er

Grattis på födelsedagen majbruttan. Hoppas att du haft en jättebra födelsedag!

Linda och trollvinter. Jag vet ännu inte hur det blir, eventuellt så kommer david hem från slovakien på tisdag. Då måste jag plocka upp honom i bilen så att han kan åka hem. Hoppas ifs att jag slipper det och då tar jag isf bussen. Åker gärna med er om ni skulle ha bil, men vi kan lika gärna ta bussen och skråla som tonåringar. Det är ju trots allt vår möhippa!! =)

• Vårbrud -06

Moriawe

Välkommen! Roligt om du också kommer med den 29:onde!

• Vårbrud -06

Hur gick intervjun?

• Vårbrud -06

wedding2006

Det finns alltid utrymme i vår grupp. Läs en del av våra tidigare inlägg så lär du känna oss lite bättre. Du är givetvis också välkommen på hippan på tisdag.

Lindha

Vad skall du göra ikväll? Jag är gräsänka ända till tisdag, kom gärna förbi på en fika!

• Vårbrud -06

Lindha

Låter bra det! Stallet, rider du? Det hade jag också velat göra. Jag är med i ridsektionen på jobbet tom. Den 4 dec skall vi på glöggritt vid Tofta(nära Marsstrand) och rida på Islandshästar.

• Vårbrud -06

wedding2006

Passa på att uppdatera dig lite över vilka alla är medans vi har historik på tråden. =) Vi börjar bli så många att jag inte håller reda på alla namnen

• Vårbrud -06

Lindha

Va kostar det att ta ridlektioner nere på stallet? Jag skulle vilja gå på sådant. Jag är verkligen inte duktig på att rida, men jag vill bli bättre! Jag kan knappt rida lätt sitts...hehehe Var på ridläger i våras med jobbet och övade mig på att stå upp i lätt sitts utan att hålla i mig...det var sååå läskigt.

Princess, vad är du????!!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2