Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

tack yrvädret för länken. Riktigt vackra bilder hon tagit!

• Vårbrud -06

Princess

Det är bra ställe om man bara skall äta något lite bättre än lunchmat. De har väldigt lite utbud på mat, men självklart skall man bara ta en naccostallrik med öl så är det ett bra ställe. Har ätit där några gånger, men man får alltid välja samma mat... lite tråkigt. Tror mer på en billighetsresturang på Linnégatan.

• Vårbrud -06

Godnatt på er...

sov sött....

• Vårbrud -06

skriv in 29:onde så kör vi på det.

Ninni ser du också det? Hoppas att det passar dig också.

Something to be eller MiNik, vill ni följa med är det bara att haka på! Givetvis om det sitter någon annan som jag inte skrev namnet på...

• Vårbrud -06

hmm blev lite galet där när jag skulle skriva in vissa tecken...jajaja sånt händer... hej då

• Vårbrud -06

Åhhh skulle vara så roligt om ännu fler flyttar till Älvängen! KOlla majbruttan på svenskfastighetsförmedlings hemsida. Tror att båda husen finns med med bilder.

Tack princess! Jobbar halv dag.. slutar om 1,5 timma. Tror din pappa bara ser det som en formalitet att han fick ett inbjudningskort efter att ni redan pratat om bröllopet och att han skall leda dig mm

• Vårbrud -06

majbruttan

Gå in på svenskfastighetsförmedling! De finns bilder på bäggehusen från insidan så att ni kan titta.
    Tycker det huset med det vita köket är finast. Tror det är 12 kanske..

• Vårbrud -06

pricess

Flytten blir gjord på lördag. Har varit i huset igår två vändor och lämnat lite kassar och glas mm. Vi åker varje kväll nu efter jobbet och fixar lite. Det kommer att bli så fint när vi fått ordning på alla rummen... kommer bli som ett litet drömhus...

Jag är helt klart intresserad av den. Även om du använder den och du vill sälja den sedan. För den var väl Ivoryfärjad?

• Vårbrud -06

då är jag intresserad.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2