• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

spänn såklart

• Princessdiamond

F A N!!!!!
    jag förlorade den..

• Trollvinter

Nej! Typiskt! Det som var så nära!! Men det dyker nog snart upp en ny

Vad fin din sida är!! men, min dator opponerar sig lite mot alla popupfönster i spray...

Nu ska jag snart gå och sova!

nattinatti

• Princessdiamond

tack :) *rodna*

jo, jag hatar de jäkla
    popup-uppfinningarna..

• ninni7805

hejhej :)
    precis kommit hem från jobbet... liite trött.. men va ju tvungen att gå in här ochkolla vad ni skrivit.. snacka om beroende ;)
    jag har gjort en sån där kurs på make up store.. blev jätte nöjd med resultatet och har numera en massa produkter i skåpet i badrummet ;) kan ju säga att jag gillar deras hudvårdsprodukter skarpt så när ni är där så fråga om dom oxå för dom är kanon! trevlig och kunnig personal oxå :)
    nu ska jag nanna.... jobbar nog ett par timmar imorgon oxå.. dom ringer kl 7 imorgon bitti så det är väl bra omjag sover ett par timmar iaf ;)
    kram

• Trollvinter

Ah! Vad bra... jag undrar om jag inte kan köpa chips och sådant redan nu - det är ju faktiskt inte långt kvar till den stora dagen... 58 dagar kvar idag Annars är ju ljus, maschaller m.m. självklart! Det ska bli så roligt

Bestämde vi nästa fredag förresten? klockan två från Gbg? Jag kan köra...

• majbruttan

Precis så sa vi Det är verkligen inte mer är 1½ månad kvar för er...

• Lindha

va 17 tog mitt inlägg vägen???? skitdator! :(

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2