Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Har nu kollat restauranger. Föreslår La sombrita. En kompis sa i fredags att hon hade varit där och att det var OK. Dessutom var priserna bra Grekiskt har en del varit inne på, men de restaurangerna har jag dålig koll på...
Nu är jag på jobbet igen efter en fullspäckad helg. Vi har köpt maskin, takfärg och grejer för 7500kr.. *dyrt*
Vi har börjat göra iordning blivande sovrummet, dragit tapeter, spacklat mm, tror att det kommer att bli bra.
När det gäller middagen röstar jag på grekiskt eller la sombrita. jag har också enjoyhäftet och då kan vi bli av med två huvudrätter. Man får ha två kuponger på sälskap på 6 pers.
Oki Princess vad tycker du om grekiskt eller La Sombrita?
la sombrita blir väl bra :)
gillar oxå iden om grekiskt eller la sombrita :)
INTE fisk är ni snälla..... o inte julbord heller... mmm jag är petig med mat jag vet ;)
här hemma är det ensamt igen.. m2b har åkt iväg till paris för ännu en konferans, men det positiva är ju att paris har en massa roliga affärer jag vet att han kommer ha tid att gå in i ;)
va hemma hos svärföräldrarna igår för att fira fars dag och där fick vi ett par fina små gömda pikar angående vårt val av bröllop IGEN!!! jag blir så trött... inget direkt så ngn annan fattade men vi tog ganska så hårt åt oss :( kan dom inte bara vara glada över att vi gifter oss och att vi väljer att ha en stor fest så alla får fira oss ändå sen?????????
en kompis har börjat designa en ring till mig :) får väl se om vi kan göra som han gör den.. plus att han håller på att rita en tatuering till mig som har med mig och m2b att göra :)
imorgon blir det fotografering... ahhhhh... jaja, det blir nog bra.. är ju bara lokaltidnigen som ska ha annonsen ;)
ojojoj *ont i magen*
nu har vi skickat inbjudningarna!!!
fattade inte riktigt förrens just nu tror jag.. när jag bockade i alla på gästlistan.. aaaaaaahhhhhhhhhhh!!
köpt mascara idag också.. hoppas den e så bra och vattenfast som det står..
Vad ska vi fylla våra liv med sen när bröllopen är över? ;)
vet inte..
vet bara att jag e jävligt nervös.. jag vill inte gifta mig!! ahh
eller, jo.. men ja.. ni vet.. panik
vi har ju redan kommit överens om det lindha
vad har vi (ni?) kommit överresn om?? har jag missat ngt?
lindha, hur går det med bukett? fortfarande inställd på den vita asymetriska??