Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
vad skönt yrvädret :)
vad gör ni idag då tjejer?
Kom precis hem. Har varit hos svärfar och firat honom på Fars dag och sen har vi varit på simskolan med Ebba. Nu ska vi fortsätta möblera om :)
*trött*
160 dagar kvar!!
imorgon ska vi skicka inbjudningarna!! orkar inte vänta längre :)
Har varit inne på resaurangguiden och kollat lite restauranger. Vi bestämde väl Linnéstan? Här kommer några förslag... Gillestugan, Hemma hos, La Sombrita, Knossos, Paros, Vin o pasta.... :)
Ihhh - inbjudningar! Då är det ju på riktigt, ju!
Vi har hållt på i lägenheten hela dagen, och nu äntligen börjar vi se en ände på eländet.
Tänkte ta mig tid i dag och börja och scrappa ihop planeringspärmen. Har en himla massa gamla bröllopstidningar som jag egentligen bara har sparat för en viss bild och sådant. Men nu har jag en pärm som jag kan sätta in bilden i
Hur har det gått för er annars då? Kommit ett steg längre i planeringen?
Trollvinter - har du någon idé om vilka solosånger ni ska ha på bröllopet?
Lindha - 'Hemma hos' ser himla mysigt ut. Fast hela Haga är ju supermysigt. Var på Grappolino igår och åt lunch, jättemys!
Jag har bara varit på Knossos aldrig på någon av dom andra. Tyckte bara priserna verkade oki och att det fanns något jag åt ;) Hi hi!
Knossos är grekisk mat, va? Det funkar super för mig. Ääälskar medelhavsmat!