• yrvädret

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Att du vågar buda på foundation! Hur vet du att det är rätt färg? Jag skulle aldrig våga

• yrvädret

Näää - ni får inte gå över till Familjeliv direkt! Vad ska jag göra här då???

• yrvädret

ninni

Vad trist att de inte bara kan vara glada för er skull. Hur det än är så gifter ni er på det sätt ni vill - och det är ju något att vara glad över! Skulle ju kännas trist att bli bjuden på en traditionell bröllopsfest som brudparet egentligen inte vill ha.

• yrvädret

jaa, jag blev ju lite rädd att när ni alla sen har blivit fru, så försvinner ni bara och lämnar oss (läs mig) stackars ogifta blivande brudar ensamna kvar här att botanisera bland allehanda bröllopspanik.

• yrvädret

hehehe - jag kan riktigt se framför mig hur vi lägger upp trådar om amningsproblem och att den äkta mannen inte förstår hur jobbigt det är att knyta skorna under graviditeten. Och sen kommer alla små ilskna påhopp från blivande brudar som tycker att vi inte har rätt att vara här och får ta och snacka om våra irriterande små OT-problem någon annanstans.

• yrvädret

Var har ni tagit vägen??

Tittut?!!

• yrvädret

Där ser man. Blir ingen kanebo då?

• yrvädret

Princess

Jo i längden är det inte bra att hålla en diet med extremt lite kolhydrater - men enkort tid går det bra. Man rekommenderar att man max håller på 6 veckor.
    Samtidigt är det ingen bra metod att äta mycket kolhydrater mycket kolhydrater, lite protein och lite fett. Den allra bästa sammansättningen av mat är 30 % fett, 40 % kolhydrater och 30% protein.

Nu måste jag gå!

• yrvädret

Ärligt talat har jag aldrig sjungit Amazing Grace. Jag kan ju ta och öva in den och se hur det låter. Är du säker på att du vill ha sång till ingångsmarchen?

• yrvädret

Kärleksbrud

Självklart får du hänga här! Bara kul med fler ansikten! Hur gammal är du och när ska du gifta dig?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2