Inlägg från: majbruttan |Visa alla inlägg
  • majbruttan

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

16.30 är ok för min del. Vårbrud - jag kan maila mitt nummer till dej.

Lindha, jag tror inte att det spelar roll vilken vals man dansar. Är ju finare med wienervals då det är en massa snurrar och så. Är kanske inte så lätt att snurra med ställningen under kjolen... Lovar att återkomma när vi startat med valsen på danskursen

• majbruttan

Jättefint Trollvinter!!! Fick en massa inpiration till den egna sidan som jag knåpar på... Har du inga bilder på er inbjudan??

• majbruttan

Näe - 16.30 vid Domkyrkans hållplats på måndag

• majbruttan

Har nu lockat med en kompanjon till

Ska bli såååå kul att ses på månadag. Tyvär kan inte tusenskönan följa med då, men hon kommer med nästa gång. Trollvintet - du vet vem hon är

• majbruttan

Inte tyckte jag att det var något att ha på mässan. Ganska liten mässa var det ju... Vann dock ett halsband från Pilgrim

Så då ses vi imorgon då?! 16.30 vid domkyrkans hållplats.

• majbruttan

ninni visst verkar hon duktig! Ska hålla utkik efter dej

• majbruttan

Hmmm... Du var en gammal fotograf - 105 år!

• majbruttan

var riktat till ninni... tror inte du missat något princess.

• majbruttan

vårbrud - jag tror att ni kommer fram till ett bra datum tillslut. Eg. spelar det ju inte så stor roll utan det viktiga är ju att det blir ER dag och att ni får det som ni vill...

Bra jobbat Lindha som gick och tränade!! Jag lovar att gå i morgon... Cyklade ju fram och tillbax från jobbet i alla fall idag

Oxå nyfiken på din klänning coco... Var inne på att sy i början, men tyckte inte att jag hittade något bra mönster.

Har nog bestämt oss för att behålla den mindre festlokalen och skära lite i gästlistan (eller rättare sagt inte utöka den mer...). Tror inte att vi kommer att uppskatta att bli mer folk, för då kommer vi att känna att det blir jobbigt att inte hinna prata & umgås med alla. Har oxå bestämt oss för att kontakta en annan präst än en som finns i valda kyrkan. Vi löser ett par saker i taget, och sen är det väl vips början på maj och dax att starta vandringen i kyrkan...

• majbruttan

Så - då var prästen (ninni, det är Rune) tillfrågad. Hoppas att han svarar snart och att han vill o kan... Han har ju jobbat i "vår" kyrka förut så jag hoppas att han inte bytte kyrka för att det fanns några oenigheter. Då kanske han inte vill komma tillbax... Jag håller tummarna!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2