Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Blir nog 28:e november nästa gång (eftersom 27:e är en söndag som Lindha påpekade)
Blir nog 28:e november nästa gång (eftersom 27:e är en söndag som Lindha påpekade)
på tal om att flytta... Lindha - är vårlöksvägen 12 eller 19 bäst?
vi kommer ikväll...
Tycker att 12:an verkar finare, men ska kolla båda ikväll. Vad var det nu med takutbyggnad? verkar som att 12:an har gjort det men inte 19... Dessutom se 12:an ut som ert hus, men inte 19.
Bra att ha en personlig spion
OBS!! Vi ska bara kolla Princess. Abolut inget bestämt... Vi kanske blir kvar i vår lilla lght for ever...
Husen var OK och området är ju toppen tycker jag, men just dessa hus var ingen för oss. Vill inte betala för renovering som är dåligt gjord och som vi ändå skulle få göra om. Kan dock meddela att det gröna (12:an) var finare enl. min smak och båda husen var finare på bild än i verkligheten.Håller dock ögonen öppna för det mesta som finns på marknaden
Jag tycker som i alternativ 2
tror att han kommer att bli stum av förundran över hur vacker du är, princess!! Gå nu inte runt och bekumra dej om det. Ett bra talesätt låter: Om du bekymrar dej för framtiden idag kan du få bekymra dej 2 gånger.
Och Lindha - din klänning är oxå jättefin!!
Jag däremot har svängt och vill nog ha en annan klänning
väntar fortfarade på bilder på din klänning Ninni!!! *nyfiken i en strut*
lindha
får inte "lördagen den 22 april 2006" plats på en rad? Hade nog varit det bästa...