Göteborg (med omnejd) 2006 #2
har provae en som är nästa identisk (enl. butiksinnehavaren på Tony's)och det kunde inte kännts mer rätt Vill dock inte ha korsettsnörningen i ryggen utan bara en dragkedja (med knappar tror jag)
har provae en som är nästa identisk (enl. butiksinnehavaren på Tony's)och det kunde inte kännts mer rätt Vill dock inte ha korsettsnörningen i ryggen utan bara en dragkedja (med knappar tror jag)
hur är ryggen på din klänning, lindha?
Nu är hon tillfrågad - tärnan alltså!! Hon tyckte det skulle bli jätteroligt och ville börja planera en massa med en gång
Sen har vi oxå fått upp ögonen för en annan festlokal. Den första tog ju bara 50-54 personer och den nya tar 75. Vill ju bjuda ca. 60 stycken och det kommer att bli svårt att skära i gästlistan ner till 50... Har försökt maila det nya stället, men de svarar inte så jag ska ta och ringa nu istället! Alla som varit där säger att det är fint och på hemsida ser det väldigt tjusigt och fint ut
Har sett i en annan tråd att du snart ska få din klänning princess. Hur går det? Funderar ju oxå på Cinderella - har allt funkat bra?
Jo, det blev hon! Tyvärr kan jag inte stanna kvar nästa helg. Ska tillbax till Gbg för att gå på 30-årskalas
Kan ta det en annan gång! Hoppas du kan sova gott nu...
Jobbar! Vad annars?
fast nu har jag ju lunch...
Åhh, lindha! Hoppas den lilla 1-åriga princessan mår bättre idag
Igår bestämde vi hur inbjudningarna ska se ut (Är jättenyfikna på att få se dina på måndag, lindha!!) Det är bara ett "problem" - Kan inte bestämma oss för färgtema... M2b säger att det inte spelar någon roll. "Båda förslagen är bra tycker jag" säger han Kankse ni kan hjälpa till?! De 2 som vi (jag) väljer mellan är rosa och vinrött (inte alltför mörk). Sulle gärna vilja ha en rosa brudbukett, men tycker att inbjudningskorten blir lite för gullepluttiga om man har helrosa yttre papper. Vinröd bukett vill jag däremot inte ha men inbjudningskorten (och övriga trycksaker) kommer ju att bli sååå mycket snyggare tror jag. Sen är det ju på våren oxå - kan man ha mörkt rött på våren? Passar inte skirt rosa bättre? AAHHHH! Blir galen på beslutsångesten...
F'låt - nästa måndag (31:e)
Ja, vi (jag) vill bara ha en av färgerna. Fast jag håller med princess om att de kan vara snyyga ihop.
Lindha - är det vitt eller cremévitt? Ska ni ha vitguldsringar (eftersom ni har silver ihop med vitt o rosa )
jag kommer den 31:e
Hmmm... Yrvädret - om det är så att du har energi kvar efter städningen hemma hos dej kan jag lämna över min nyckel till dej så att du kan gå ett varv hemma hos oss oxå ikväll. Vore så 3vligt att komma hem från festen jag ska på ikväll till en ren lägenhet. Eller ren och ren - skulle mer vilja säga sanerad om du gör att du tipsade om
Nej då, men det var mycket bra tips! Ska jag komma ihåg nästa gång...
Förresten så hade jag oxå tänkt ta bilen nästa måndag. Finns plats i den med