Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
STB
Haka på bara! Har ni hunnit boka något ännu?
Vad hände på Idol nu?!! Jonah var min favorit.. han som skulle vinna allt. Hör nog till dem som inte trodde att han skulle sitta löst.. deppig. kommer inte vara samma sak utan honom. Krafigt och tonsäker röst.
Jag fattar ingenting?! Jens är ju sååå töntig och tråkig! Hans framträdande idag var ju PINSAMT! Och ändå får han vara kvar... En Stina i repris. :(
Japp, vi har bokat rosencaféet, men vi måste vänta tills nästa års parkprogram är klart innan vi vet med säkerhet
lindha
jag gjorde smileys för att lätta upp..
men som du säger, alla är vi olika :) menar inte att det skulle vara en uppofring för dig..
hoppas du inte tog illa upp! det vart iaf inte min mening..
Hej tjejer! Nu är jag sent ute Vi har hållt på ock fixat i lägenheten - och nu (äntligen) har vi fått upp datorn.
Har varit och storshoppat på stan idag. Först skulle jag ha tag på ett par vinterskor. Fick åka upp till Avenyn för att hitta de jag skulle ha, sedan var det dags att köpa grejer till inbjudningskorten. Men jag fick tag på det jag skulle tror jag. Påväg från Matton gick jag förbi Hemtex, rea självklart, och i skyltfönstret hänger exakt sådana gardiner jag letat efter till sovrummet. 300 kr för 2 längder. Ja vad gör man?? Plockar fram plånboken såklart. Pust, har gjort av med enhel del pengar nu Den 25:e (läs 27:e) smäller det! Eller vad det är man säger
Vårbrud - jag mailar dig!
Something to be - Välkommen!
Nu ska jag gå och sova. är helt slut. Shopping och städning på samma dag gör en trött
Yrvädret
Låter ändå som en mycket bra och givande dag. Roligt att du hittade dina gardiner. Lite dålig tajming bara kanske.
Själv har jag glömt att berätta att jag prutat på försäkringar idag. Det lönar sig rejält att ringa runt.
Villa och hemförsäkring från 3080kr till 2300kr
Bil helförsäkring 8000kr till 5570kr!
Helt fantastiskt. Får en brandsläckare på köpet som sänker premien ytterligare. Har länsförsäkringar om någon blir nyfiken.
vårbrud..
vi ska nog ta å anställa dig ;)
Det får du göra
Jag är himla nöjd, skall bara få David att inse att de insparade pengar kan användas fritt till mitt förfogande
trött trött...ser inte vad jag skriver...
Vårbrud - så himla skönt!
Vi har också Länsförsäkringar. Både på oss och våra katter. Helt klart det bästa försäkringsbolaget. Jag hade dem redan som hemförsäkring i min första lägenhet och sedan har de hängt med.
Det började brinna i en studentkorridor i linköping för ett par år sedan och hela huset blev helt förstört. De studenter som hade Länsförsäkringar fick pengar att leva av redan dagen därpå, medan de som hade andra bolag fick vänta längre och fick dessutom mindre pengar. Så det lönar sig att kolla upp sådana saker, helt klart!