• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • majbruttan

Försöker mej på en sammanfattning

Hos Lindha kl. 17:30

Lindha (på plats)
    Trollvinter (har bil)
    Majbruttan (har bil)
    Tusensköna (ev. och då åker hon med majbruttan)
    Vårbrud (har bil)
    Yrvädret

något jag glömt eller skrivit fel??

• Lindha

Jag och Trollvinter pratade om mat igår... Jag hade tänkt att köpa lite frallor. Men om ni vill ha något annat så visst! Bestäm ni!

• Vårbrud -06

Jag kan absolut tänka mig frallor. Då kan vi ha lite knytkalas, så kan man ta med sig lite olika slags pålägg, kanske lite frukt mm

• Lindha

Jag fixar allt tills på måndag, ni behöver inte ta med er något. Så får ni bjuda när vi har fikan hemma hos er istället. :) Kakor har jag massor i frysen sen Ebbas kalas. Och frallor och pålägg fixar jag. Inga problem!

• Princessdiamond

så, nu har vi varit i älvängen ;) bytt däck på bilen och sen var vi här hemma på coop och handlade, fick tag på en klänningsgarderob på claes olsson för 35 spänn :)

• majbruttan

3vligt, Lindha! frallor blir utmärkt

bra tips princess - claes ohlson...

• yrvädret

Vårbrud - jag följer med dig.
    Jag kanske kan åka med dig från stan isåfall? Jag slutar kl 16.00 och är i stan och det tar ca 30 min innan jag är inne vid Göteborgs central.
    Hur dags ska vi åka?

Appropå mat. Jag vill inte verka kräsen - men kan du fixa riktigt grovt bröd till mig, Lindha? - annars fixar jag med en brödbit själv, inga problem. Har svårt för sötat bröd numera, får sockerchock och blir helt nipprig Jag var på kalas i söndags och de hade massor av kakor och bullar. Jag tog en rulltårtebit och en kärleksmums. Jag tog en tugga av varje bit sen fick Tomas äta upp resten. Det blev helt enkelt för sött. Likadant ett par dagar innan då jag åt finpraliner. Jag blev super pigg och kunde inte sova på natten. Socker är farligt för mig nu

Fast äh, Lindha, jag köper med mig lite att äta själv så slipper du tänka på det. Fast då blir det nog något mer proteinrikt än bröd - men det får ni leva med
    Jag menar - ni ska ju inte behöva lida för mina små egenheter

• Lindha

Självklart kan jag fixa grovt bröd om du vill Yrvädret. Säg precis vad du vill ha, för annars blir det nog fel. :) Jag är ju inte så nyttig själv. :)

• Vårbrud -06

Yrvädret.
    Jag slutar 16,45 på måndag. Om du tar dig till Teliahuset i gårda till 17.00 så plockar David upp oss, vi släpper honom på vägen och åker vidare. Vad tror du om det? Till Telia huset tar du allra enklast 60 bussen, eller 1,3 och 8. Du kan maila mig på mandorff@hotmail.com så kan vi byta telefonnummer också.

• Vårbrud -06

Du kan givetvis komma innan 17. Jag står ju ändå och väntar på att få ta bilen. Slå bara en signal när du är utanför så kommer jag ner

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2