Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
4700:- tror jag att den kostar. Tror och hoppas att ändringarna ingår i priset.
Nä nu ska jag krypa till kojs. Var ju uppe JÄTTETIDIGT imorse! :) Natti natti på er!
natti, sov gott
god morgon! nu har jag precis kommit upp..
sitter ännu en gång och väntar på min klänning..
Hoppas att du får den idag nu då Princess.
Skall vi försöka småprata om något datum för möhippan eller skall vi försöka bestämma det på fikan. Jag kan nog de allra flesta fredagarna resten av året. Hur är det med er andra?
princess:
håller tummarna för dig att du ska få den idag :)
är faktiskt ledig idag med! tänkte ta mig ner på stan och kolla lite.. har inte varit nere på lääänge nu och tänk om det kommit ngt skoj i panduro eller så ;) eller man kanske bara springer på just den där ringen man bara vill ha.. jaja, önska kan man ju alltid ;)
tack :)
jag bör också kunna i stort sett alla fredagar.. borsett om jag jobbar.. men bestämmer vi ett datum snart så behöver jag ju inte skriva upp mig på just den fredagen :) och i värsta fall kan jag ju alltid stryka det passet..
har oxå kollat lite i kalendern och som det ser ut nu så är det bara en fredag jag inte kan och det är den 9/12 då jag är i spanien :)
ni kan väl prata om det hela på fikan och återkomma till oss sen! alltid bra att ha ett par datum att välja mellan...
kan oxå ställa mig till dom som inte har den bästa ekonomin... billigt och trevligt är mitt förslag ;) äter gärna både grekiskt och spanskt (ngn som är förvånad ;) ) och det mesta annat oxå!
varför inte beställa en fet pizza och en stor stark?? ;):D
*stampar otåligt med foten*