Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
tack!!! :D
Kan du hämta den imorgon då? Eller hur lång tid tar det? Du måste lägga upp bilder så fort du har den!! Vi är sååååå nyfikna !
räknar med att vi får hämta hem den på onsdag...
var e ni andra eg? ;)
Här är jag *viftar med armarna över huvudet* ;)
har jobbat 7 dagar i rad nu... 12 timmar/dag så jag är liiite sliten om man säger så.. men det är kul och pengarna rullar in!! jag skriver mer imorgon när jag ska tvätta ;)
princess:
sååå kul att klänningen är på väg nu!!!!!
jag vet inte om det är mig eller dig ninni det e fel på..
skulle aldrig orka jobba så!
det verkar vara middag som är det intressanta alternativet för hippan??
Får ta och skriva en kortis. sitter på jobbet, ska snart ha lektion. Vi håller på att få renoverat i vår lägenhet och har plockat ned datorerna, så den enda gången jag har chans att skriva något är på jobbet
Det ser ut som ett bombnedslag hemma. Det enda stället vi kan bo är i sovrummet - där trängs vi med instängda katter, matskålar, toalådor, tv och annat bråte. Köket ser ut som jag-vet-inte-vad, allt vi har haft i bokhyllorna ligger där tillsammans med datorer, möbler och annat. Jättekul. Jag hoppas att de blir klara med lägenheten idag, men det tror jag inte. Förhoppningsvis är de iallafall klara imorgon. Nu måste jag iväg!
Killevippen!
princess:
tja vet inte jag... ;) men jag klagar inte på jobbet än så länge! har varit mkt lugna pass så jag har mest suttit och varit trevlig och det är inte så jobbit ;) och med tanke på hur mkt pengar det hela ger så orkar man mer än man tror!
yrvädret:
förstår att du har det jobbit hemma nu!!! fyyy för att bo så där! men håller tummarna att dom ska bli klara så fort som möjligt. men tänk så här: va fint det kommer bli när dom väl blir klara :)
ojoj, va positivt allt blev nu :)
angående möhippan:
tycker det låter toppen med en god middag med god dryck av valfritt alternativ. en fredag passar nog bäst tror jag.. ni kan väl ta och prata igenom det lite på fikan hos lindha och så berätta för oss andra vad ni kommer fram till?
nu ska jag ta tag i tvätten och lägenheten.. är ledig idag och då får man ju ta tag i allt man förträngt.... så som en enorm tvätthög och en mkt dammig lägenhet ;)
jo, ninni det har du nog rätt i :)
på tal om städ så fick vi hem vår robot igår ;)
en sån där "dammsugare" som städar själv :) han e supergullig! jag som e allergisk har fåt en egen lite vovve som jag kan kalla på och säga är så duktig så!! ;):D
folk hade nog trott vi är psykiskt fördärvade om de sett oss igår :D
jaja, vi pratade på att döpa honom dill dammalf ;) (gandalf)
min klänning e i gbg! ahhhhhh