• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Lindha

Tänkte att det kanske kunda vara något för dig. På Forumet så disskuteras det massor som inte har det minsta med barn att göra. Rätt kul!

• Princessdiamond

ska jag ta det som en pik?? ;)
    nä, är faktiskt aldrig där inne.. *s*

• Lindha

Nej nej jag menade inte så. Ta det inte fel! Tänkte bara att eftersom du precis som jag brukar sitta framför datorn rätt ofta. Och ibland är det ju helt dött här. Tänkte tipsa bara...

• Princessdiamond

bli inte så hispig så fort jag skojar med dig! ;):D
    snällt att du tipsar.. får väl kolla ngn dag :)

• Princessdiamond

nä, dags att göra sig i ordning för jobbet..
    ses kanske om några timmar igen ;)
    men då sitter väl ni framför tvn och myser..

• yrvädret

Åhh, ibland blir jag så ARG!! *grrr*

Jag har hållt på hela dagen att städa och greja härhemma eftersom våra kompisar kommer med tåg från uppsala ikväll. Jag är helt j-vla slut men har ändå en stor hög med tvätt att vika. Tomas har jobbat hela dagen, så visst då har det legat på mig att fixa saker och ting. Bara det att han skulle på afterwork idag (av alla dagar, när vi egentligen har 511 saker att göra här hemma) men han sa att han skulle vara hemma senast åtta. Visst - nu ringer han och frågar hur dags bussen går. (Och det vet jag att han vet mycket väl!) Min tanke var att kommer han hem vid åtta så hinner han hjälpa till lite här hemma. Men näe. Han sitter fortfarande och pimplar öl. Åh, jag blir så himla irriterad! Till saken hör att vi ska hämta våra kompisar nere på station vilket innebär att jag måste åka en dryg timme innan ca 21.15. Och han hinner inte hem innan dess. Så nu medans han roar sig så får jag fixa hela alltet här och jag är INTE road av det!
    Han får banne mig ta och vika sin tvätt själv! Jag tar bara mina grejer och bäddar bara min halva av sängen så får han fixa sitt själv! *hämden är ljuv*

Äh, ni får ursäkta - behövde bara avreagera mig. Men det är bara så himla typiskt! Speciellt när han vet att vi får främmande. Jaja, jag får väl ställa mig och vika nu än då...*frustrerad*

• Vårbrud -06

yrvädret

Inte roligt för dig. Ibland blir man verkligen irriterad på dem....

själv vänder jag upp och ner på lägenheten eftersom jag slarvat bort fullmakten.... Nu får jag tigga om en ny som de måste faxa, för att vi skall hinna... hmm slarviga jag!!

• Princessdiamond

yrvädret

inte ursäkta sig! vi är alla tjejer, vi förstår ;)

fast jag ska väl vara tyst eftersom det han som sköter det mesta vad gäller det här hemma ;)

• Lindha

Men hallå tjejer vad 17 var det som just hände på Idol??? Ola åker ut men tråk-Jens får vara kvar?!? Måste ju vara något fel! Eller????

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2