Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
vårbrud..
vilka pratar du om nu?? *snurrig* ;)
du har inte små krav du lindha ;):D
vad e det du är ute efter då?? på ett ungefär?
det är en tidlös och klassiskt modell. Skadar ju inte att den inte kostar så mycket heller. Jag vill inte ha något stor och inte så mycket stenar. Vill helst att det bara skall glimma till litegranna
Hellkes och kombination.
Princess jag har absolut INGEN ANING om vad jag vill ha :) Vet bara att jag inte hittat DEN än.
Jag vill inte ha stora utstickande stenar. Den ska vara praktisk :) Men nån eller några stenar vill jag nog ha.
Ja jag är nog kanske för kräsen. Hi hi! Men en dag så hittar jag den, precis som jag gjorde med klänningen. :)
vilket ställe var du på där du tagit kort?
Vet ni vilka ställen man får lov att fota? På Ramonas var det förbjudet vet jag...
Hur 17 ska man kunna bestämma sig för en klänning om man inte får ta kort och sen fundera lite hemme?????????
Jag har tagit kort på Butik Juliana i Nygård, Swahns i Kungsbacka och Dreamnette i Trollhättan. Alla tre butikerna har varit VÄLDIGT trevliga och hjälpsamma. Klänningen hittade jag hos Annelie på Butik Juliana.
För vårbrud jag antar att det var mig du menade??? Eller?
ja det var dig jag menade Lindha. Glömde att skriva ditt namn bara.
Vart ligger Nygård? Vad fick du betala för dín klänning?
ja, det du beskriv lindha va ungefär vad jag tänkte på för din del ;)
utstickande stenar är inge vidare för ngn.. (själv kommer jag riva upp mig på min ring.. ;))
men du som har barn och planerar att skaffa fler bör kanske ha något som läpar sig med det :)
därför tyckte jag ju att den på helkes va bra ;)
hmm... hur sjuttan ska vi lösa detta då?? ;)
fick jag föresten följa med dig å ninni när ni ska kika på ringar?? :)