• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • majbruttan

Åhh, lindha! Hoppas den lilla 1-åriga princessan mår bättre idag

Igår bestämde vi hur inbjudningarna ska se ut (Är jättenyfikna på att få se dina på måndag, lindha!!) Det är bara ett "problem" - Kan inte bestämma oss för färgtema... M2b säger att det inte spelar någon roll. "Båda förslagen är bra tycker jag" säger han Kankse ni kan hjälpa till?! De 2 som vi (jag) väljer mellan är rosa och vinrött (inte alltför mörk). Sulle gärna vilja ha en rosa brudbukett, men tycker att inbjudningskorten blir lite för gullepluttiga om man har helrosa yttre papper. Vinröd bukett vill jag däremot inte ha men inbjudningskorten (och övriga trycksaker) kommer ju att bli sååå mycket snyggare tror jag. Sen är det ju på våren oxå - kan man ha mörkt rött på våren? Passar inte skirt rosa bättre? AAHHHH! Blir galen på beslutsångesten...

• Princessdiamond

jag vet inte om jag missuppfattar, men vil du bara ha en av färgerna??

annars är det ju fint att blanda sk "gammelrosa" med vinrött..
    det tror jag iaf skulle bli fint!

• Lindha

Men vi bestämde den 31:e nu va? Så inte denna måndagen utan nästa... Eller????

• Lindha

Jag tycker oxå att man kan ha rosa och vinrött. Vi har vitt, silver och babyrosa. Och visst det blir väldigt "putti nuttigt". Men jag skiter i det, jag är barnslig och älskar rosa så så får det bli! ;)
    Tycker att det funkar med vinrött även fast det är vår.

• majbruttan

F'låt - nästa måndag (31:e)

Ja, vi (jag) vill bara ha en av färgerna. Fast jag håller med princess om att de kan vara snyyga ihop.

Lindha - är det vitt eller cremévitt? Ska ni ha vitguldsringar (eftersom ni har silver ihop med vitt o rosa )

• Lindha

Usch ja jag blev lite nervös där ett tag :)

Vi ska ha vanligt vitt. Först hade vi bestämt oss för bara vitt och rosa. Men nu när vi började pilla med inbjudningarna så tyckte vi att det saknades något, så vi la till silver.
    Jag hittar ju ingen ring som jag vill ha i "vanligt" guld så nu har jag börjat fundera på vitguld. Men kan jag ha det till min förlovningsring i vanligt guld?

• Lindha

Om du bara vill ha en av färgerna... hmm.. ja jag är väl fel person att fråga eftersom jag älskar rosa... :)

• Princessdiamond

det där beror helt på enligt mig..
    vissa ringar passar jättebra ihop fast den ena e rött guld och den andra vitt..

en sak du kan göra är ju tex att ha en vigselring med både och..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2