• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Vårbrud -06

Idag är det bara fint. En dag mindre kvar till helgen som jag längtar så efter. Som tur va känns det som om veckorna går väligt fort! Börjar redan längta efter David och är otålig i väntan på flytten.

själv?

• Princessdiamond

jodå, bara bra..
    längtar också till helgen..
    vi ska åka upp til henris mammas stuga och bara ta det lugnt tillsammans med henne och hennes sambo :)

• Vårbrud -06

Låter skönt. Hoppas att ni får ett fint höstväder med lite sol. Själv skall jag fortsätta packa...

• Lindha

Tack tjejer för att ni höll tummarna! :) Vi har haft det jättetrevligt ute i det fina vädret. Trevlig kompis du har Vårbrud. Vi har planer för dig ska du veta... ;) Hi hi!

• Lindha

Trollvinter jag följer gärna med och tränar imorgon! Ebba lägger sig ju ändå vid 19.30 och Johan är hemma hela dan så vi firar henne på dagen istället.

• Vårbrud -06

Lindha

Visst är hon trevlig! Hon tycker nog att det är roligt att få lära känna lite fler mammor där ute! Låter som om ni kommit på nått lurt... typ kladda ner huset med ketshup. "Välkommen hit". hahaha *skrattar åt min egen fantasi*

• Lindha

Nej nej inget sånt Vårbrud! Vi ska bara hjälpa din m2b att övertala dig att skaffa barn ;)

• Vårbrud -06

Då blir han nog överlycklig. Jag har dock tänkt sluta med p-piller i maj vilket är rätt spännande!! Så jag kommer vara lättövertalig. Man mår väl illa vecka 7 först väl? Så jag kan gifta mig utan att må dåligt. Tror ifs att det dröjer innan det händer något skojigt. Det är ni som skall övertalas att skaffa ett annat barn.. så att vi kan vara mammalediga vår-sommar 2007!!

• Vårbrud -06

andra barn skulle det ha stått, inte ett annat hahaha

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2